Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ediční profil a marketing nakladatelství Primus a H+H
Název práce v češtině: Ediční profil a marketing nakladatelství Primus a H+H
Název v anglickém jazyce: Editorial Profile and Marketing of Publishers Primus and H+H
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ivana Příbramská, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 29.04.2009
Datum zadání: 29.04.2009
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 24.06.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2010
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2010
Odevzdaná/finalizovaná: finalizovaná
Oponenti: Ing. Jan Čadil, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je představit dvě menší česká nakladatelství, která vznikla počátkem devadesátých let minulého století a která se s úspěchem udržela do dnešní doby a stále zůstávají aktivní. V úvodu práce je nastíněn český knižní trh a stručně jsou představena obě nakladatelství (jejich historický vývoj, tematický profil atd.). Další kapitola je věnována edičnímu profilu obou nakladatelství, jsou zde popsány jednotlivé edice a řady nakladatelství. Třetí kapitola se zabývá různými způsoby marketingu nakladatelství, následující pak distribucí. Po závěru jsou na konci bakalářské práce připojeny obrazové přílohy (loga obou nakladatelství, několik ukázek obálek titulů nakladatelství a ukázky webových stránek nakladatelství).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK