Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Název práce v češtině: Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Název v anglickém jazyce: Agrotourism as a tourism phenomenon
Klíčová slova: Šetrný cestovní ruch, udržitelný rozvoj, venkovská turistika, agroturistika, marketingový mix cestovního ruchu, zahraniční agroturistika
Klíčová slova anglicky: Frugal tourism, sustainable development, rural tourism, agrotourism, marketing mix of tourism, international agrotourism
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.06.2010
Datum zadání: 12.04.2011
Datum a čas obhajoby: 10.05.2011 15:20
Místo konání obhajoby: FTVS UK, U11
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 10.05.2011
Oponenti: Ing. Miroslava Navrátilová
 
 
 
Seznam odborné literatury
[1] BERKOWITZ Eric N., KERIN Eoger A., HARTLEY Steven W., RUDELIUS William, Marketing, nakladatelství Von Hoffmann Prec, Inc., Spojené státy americké, 1994, ISBN 0-256-13221-6
[2] BOVÉE Courtland L., THILL John V., Study guide to accompany Marketing, nakladatelství McGraw-Hill, Spojené státy americké 1992, ISBN 0-07-0068445
[3] HESKOVÁ, Marie, Základní problémy cestovního ruchu, VŠE Praha, 1999, ISBN 80-7079-047-4
[4] HRALA, Václav, Geografie cestovního ruchu, VŠE Praha, 2000, ISBN 80-245-0099-X
[5] KOLEKTIV AUTORŮ, Cestovní ruch I., VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2004, ISBN 80-245-0799-4
[6] KOLEKTIV AUTORŮ, Základy marketingu, VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2005, ISBN 80-245-0587-8
[7] MALÝ, Václav, Marketingový výzkum. Teorie a praxe, VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2004, ISBN 80-245-0761-7
[8] POUROVÁ Marie, Agroturistika, ČZU v Praze ve vydavatelství CREDIT Praha, 2002, ISBN 80-213-0965-2
[9] POUROVÁ, Marie, Agroturistika, možnosti rozvoje a perspektiva v České republice, ČZU v Praze ve vydavatelství KUFR, 2000, ISBN 80-213-0672-6
[10] PŘIBOVÁ, Marie, a kolektiv, Marketingový výzkum v praxi, nakladatelství Grada v Praze, 1996, ISBN 80-7169-299-9
[11] STŘÍBRNÁ, Marie, Venkovská turistika a agroturistika, nakladatelství Profi Press, Praha, 2005, ISBN 80-86726-14-2
[12] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří, Ekologické zemědělství v praxi, nakladatelství PRO-BIO Šumperk, 2006, ISBN 978-80-903583-0-0
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK