Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Název práce v češtině: | Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Agrotourism as a tourism phenomenon |
Klíčová slova: | Šetrný cestovní ruch, udržitelný rozvoj, venkovská turistika, agroturistika, marketingový mix cestovního ruchu, zahraniční agroturistika |
Klíčová slova anglicky: | Frugal tourism, sustainable development, rural tourism, agrotourism, marketing mix of tourism, international agrotourism |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 24.06.2010 |
Datum zadání: | 12.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 10.05.2011 15:20 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK, U11 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.05.2011 |
Oponenti: | Ing. Miroslava Navrátilová |
Seznam odborné literatury |
[1] BERKOWITZ Eric N., KERIN Eoger A., HARTLEY Steven W., RUDELIUS William, Marketing, nakladatelství Von Hoffmann Prec, Inc., Spojené státy americké, 1994, ISBN 0-256-13221-6
[2] BOVÉE Courtland L., THILL John V., Study guide to accompany Marketing, nakladatelství McGraw-Hill, Spojené státy americké 1992, ISBN 0-07-0068445 [3] HESKOVÁ, Marie, Základní problémy cestovního ruchu, VŠE Praha, 1999, ISBN 80-7079-047-4 [4] HRALA, Václav, Geografie cestovního ruchu, VŠE Praha, 2000, ISBN 80-245-0099-X [5] KOLEKTIV AUTORŮ, Cestovní ruch I., VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2004, ISBN 80-245-0799-4 [6] KOLEKTIV AUTORŮ, Základy marketingu, VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2005, ISBN 80-245-0587-8 [7] MALÝ, Václav, Marketingový výzkum. Teorie a praxe, VŠE v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2004, ISBN 80-245-0761-7 [8] POUROVÁ Marie, Agroturistika, ČZU v Praze ve vydavatelství CREDIT Praha, 2002, ISBN 80-213-0965-2 [9] POUROVÁ, Marie, Agroturistika, možnosti rozvoje a perspektiva v České republice, ČZU v Praze ve vydavatelství KUFR, 2000, ISBN 80-213-0672-6 [10] PŘIBOVÁ, Marie, a kolektiv, Marketingový výzkum v praxi, nakladatelství Grada v Praze, 1996, ISBN 80-7169-299-9 [11] STŘÍBRNÁ, Marie, Venkovská turistika a agroturistika, nakladatelství Profi Press, Praha, 2005, ISBN 80-86726-14-2 [12] ŠARAPATKA, Bořivoj, URBAN, Jiří, Ekologické zemědělství v praxi, nakladatelství PRO-BIO Šumperk, 2006, ISBN 978-80-903583-0-0 |