Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Název práce v češtině: Využití PR při prezentaci značky v oblasti doplňků výživy
Název v anglickém jazyce: A Presentation of brand in the nutritional supplements area by using PR article
Klíčová slova: Značka, public relations, propagace, PR článek
Klíčová slova anglicky: Brand, Public relations, advertising,PR article
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.06.2010
Datum zadání: 24.08.2011
Datum a čas obhajoby: 01.09.2011 15:10
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:26.08.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:25.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 01.09.2011
Oponenti: Mgr. Xénie Křížová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části – teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje pojem značka a popisuje její hodnotu a přínos. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny pojmy sportovní marketing, sportovní reklama a public relations. Součástí této části práce je také charakteristika sdělovacích prostředků a způsobů komunikace s nimi. Praktická část se zabývá charakteristikou značky NUTREND a obsahuje také SWOT analýzu. Klíčovou částí praktické části je analýza PR činnosti společnosti, její porovnání s konkurenčními společnostmi v oboru a popis tvorby PR článku pro prezentaci značky.Cílem práce je zhodnotit přínos PR aktivit a PR článku pro prezentaci značky a předložit návrhy pro zefektivnění komunikace se sdělovacími prostředky za účelem vytvoření pozitivní image značky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis is divided into two parts – a theoretical part and a practical part. In the theoretical part is definition of the concept of brand and it also describes its values and benefits. There are definitions of sports marketing, sports advertising and public relations in other parts of the theoretical part. The theoretical part also contains characteristics of media and the ways of communication with them. The practical part deals with characteristics of the NUTREND brand and SWOT analysis as well. Key topic of the practical part is an analysis of PR activities of the company and its competition and also description of using PR article for its presentation. The goal of the work is an analysis of the PR activities benefits for the brand presentation and also to submit some proposals to make the communication with media more effective for creating a positive brand image.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK