Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Název práce v češtině: Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Název v anglickém jazyce: Marketing concept for 1.ČLTK Prague
Klíčová slova: marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorování
Klíčová slova anglicky: marketing, marketing concept, marketing mix, marketing research, sponsorship
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.06.2010
Datum zadání: 30.07.2011
Datum a čas obhajoby: 15.09.2011 13:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:25.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2011
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
1. BENNETT, Peter D. Marketing. United States of America: McGraw-Hill, Inc., 1988. ISNB 0-07-004721-9.
2. BERKOWITZ, Eric N., KERIN, Roger A., HARTLEY, Steven W., et al. Marketing. 4th edition. United States of America: RICHARD D. IRWIN, INC, 1994. ISBN 0-256-13221-6.
3. BOVÉE, Courtlnad L., THILL, John V. Marketing. United States of America: McGraw-Hill, Inc., 1992. ISBN 0-07-006734-1.
4. COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. 1. vydání. Přeložil: doc. Ing. Václav Dolanský, CSc. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1999. ISBN 80-7169-641-2.
5. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Nakladatelství Olympia, a.s., 2009. ISBN 978-80-7376-150-9.
6. FERRAND, Alain, McCARTHY, Scott. Marketing the Sports Organisation. United States of America and Canada: Routledge, 2009. ISBN: 0-415-45329-1.
7. FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, VACULÍK, Josef, a kol. Marketing – základy a postupy. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
8. FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0385-8.
9. FORET, Miroslav: Marketingová komunikace. 2. vydání. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 80-251-1041-9.
10. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
11. HOYE, Russell, SMITH, Aaron, NICHOLSON, Mattew, et al. Sport management: Principles and Applications. Second edition. Slovenia: Elsevier, Ltd., 2009. ISBN 978-0-7506-8755-3.
12. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 1992. ISBN- 80-85424-83-5.
13. KOTLER, Philip. Marketing – Management. 10. rozšířené vydání. Přeložili: doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., Ing. Stanislav Jurnečka. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
14. KRAFT, Jiří, BEDNÁŘOVÁ, Pavla, KOCOUREK, Aleš. Ekonomie I. 3. upravené vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-415-3.
15. MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0650-4.
16. MULLIN, Bernard, HARDY, Stephen, SUTTON, William. Sport Marketing. 2nd edition. United States of America: Human Kinetics, 2000. ISBN 0-88011-877-6.
17. PARKS, Janet B., QUARTERMAN, Jerome, THIBAULT, Lucie. Contemporary Sport Management. United States of America: Human Kinetics, 2007. ISBN 978-0-7360-6365-4.
18. PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Přeložila: ing. Veronika Dobešová. Praha: Grada Publishnig, spol. s.r.o., 1996. ISBN: 80-7169-276-X.
19. PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Přeložila: doc. Ing. Vlasta Šafaříková, CSc. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
20. PERRAULT, William D., MCCARTHY, E. Jerome. Basic Marketing: A Global Managerial Approach. Twelfth edition. United States of America: McGraw-Hill, 1996. ISBN 0-256-13990-3.
21. PITTS, STOTLAR in PARKS, Janet B., QUARTERMAN, Jerome, THIBAULT, Lucie. Contemporary Sport Management. United States of America: Human Kinetics, 2007. ISBN 978-0-7360-6365-4.
22. PŘIBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1996. ISBN 80-7169-299-9.
23. Stanovy I. Českého Lawn Tennis Klubu. Praha: I. ČLTK Praha, 1996.
24. ŠVÉD, Jan; KNAP, Karel. Tenis je můj život, ale teď mám jiný sen: přivést fotbalový Real. Mladá Fronta DNES. 2. března 2011, s. 4D.
25. TICHÁ, Ivana, HRON, Jan. Strategické řízení. 1. vydání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, ve vydavatelství Credit, 2003. ISBN 80-213-0922-9.
26. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb – efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.

Předběžná náplň práce
Hlavní náplní této práce je vytvoření marketingové koncepce I. ČLTK Praha, která identifikuje současný i budoucí stav organizace, stanovuje cíle organizace a strategie jejich dosažení, definuje marketingový mix a určuje způsob implementace a kontroly stanovených strategií.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main content of this work is creation of a marketing concept for I. ČLTK Prague, which identifies current and future state of the organization, the organization's objectives and strategies to achieve them, defines marketing mix and determines how to implement and control set strategies.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK