Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Název práce v češtině: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Název v anglickém jazyce: Comparison Image of Brand Salming in Czech Republic and Denmark
Klíčová slova: značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbal
Klíčová slova anglicky: brand, image of brand, symbol, strategic management, marketing research, floorball
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 31.05.2010
Datum zadání: 31.08.2011
Datum a čas obhajoby: 10.05.2012 15:00
Datum odevzdání elektronické podoby:26.04.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:26.04.2012
Datum proběhlé obhajoby: 10.05.2012
Oponenti: Mgr. Daniel Žáček
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je srovnat image značky Salming v České republice a Dánsku, na základě toho, jak široká florbalová veřejnost vníma tuto značku ve zmíněných zemích. Prostřednictvím marketingového výzkumu, z něho získaných dat a výsledků porovnání, jsou v práci navržena doporučení, která by měla vést ke zlepšení image značky Salming.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective is to compare the image of the brand Salming in the Czech Republic and Denmark, on the basis of the broad public perception that floorball brand in those countries. Through marketing research, and from the data obtained and comparing the results, are designed to work recommendations should lead to improved brand image Salming.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK