Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Virální marketing a jeho využití na českém internetu-virální kampaň DIRECT pojišťovny (2008)
Název práce v češtině: Virální marketing a jeho využití na českém internetu-virální kampaň
DIRECT pojišťovny (2008)
Název v anglickém jazyce: Viral marketing and its usage on Czech internet - DIRECT viral campaign (2008)
Klíčová slova: Virální marketing, buzz marketing, sociální sítě, online marketing, word-of-mouth
Klíčová slova anglicky: Viral marketing, buzz marketing, social networks, online marketing, word-of-mouth
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Eva Máchová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2009
Datum zadání: 21.05.2009
Datum a čas obhajoby: 21.06.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2011
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
GODIN, Seth. Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion, 2001. ISBN 0-7868-8717-6

HUGHES, Mark. Buzzmarketing. 1. vydání, Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-153-4

BRYCE, Michael. Viral Marketing - Potential and pitfalls. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müler, 2005. ISBN 3-86550-174-5

ROSEN, Emanuel. The Anatomy of Buzz Revisited. Broadway Business, 2009. ISBN - 3-86550-174-5

GLADWELL Malcolm. The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference. Back Bay Books, 2002. ISBN 0-3163-4662-4

Předběžná náplň práce
Cílem práce je uvést čtenáře do základní problematiky virálního marketingu, vysvětlit jeho princip, techniky šíření virálních sdělení, popsat jeho hlavní výhody a nevýhody. Práce se též zabývá historií a především pak vývojem virálního marketingu v závislosti na rozvoji internetových technologií. Vývoj je popsán na několika celosvětově úspěšných virálních kampaních, pro příklad a porovnání je popsáno i několik virálních kampaní z českého prostředí.
V praktické části je popsána a analyzována virální kampaň DIRECT pojišťovny „Zloději“ – práce hodnotí zpracování kampaně, zvolený styl virálního šíření a její výsledný marketingový (resp. obchodní) dopad a celkovou efektivitu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of this thesis is to introduce the reader to viral marketing topic, explain its principles, techniques of viral message spreading and describe main pros and cons of viral marketing. This thesis also describes the history of viral marketing and its progress in a relation to technological progress of the internet. The description of the progress of viral campaigns is applied on some of the most successful global viral campaigns and a few Czech campaigns are also mentioned.
The practical part describes the DIRECT “Robbers” campaign, evaluates the main idea of the campaign, chosen technique of spreading the message and its marketing (sales) impact and effectiveness.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK