Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Název práce v češtině: Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Název v anglickém jazyce: Self-Concept of intellectually talented pupils
of different types of basic education
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Lenka Hříbková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.03.2010
Datum zadání: 08.03.2010
Datum a čas obhajoby: 06.06.2011 15:45
Místo konání obhajoby: M404
Datum odevzdání elektronické podoby:03.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 06.06.2011
Oponenti: doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit zda a případně jak se liší struktura sebepojetí specifické žákovské populace - nadaných žáků navštěvujících druhý stupeň běžné ZŠ a víceleté gymnázium. Má typ navštěvované školy vliv na formování sebepojetí? Empirická část bude obsahovat analýzu a interpretaci dat, které získám od výše uvedených skupin žáků prostřednictvím volných odpovědí na položenou otázku.
Seznam odborné literatury
Blatný, Macek P., Plháková A.: Temperament, inteligence, sebepojetí. Tišnov: Brno 2003
Macek, P., Lacinová, L.: Vztahy v dospívání. Brno: Barrister and Principal 2006
Hříbková, L.: Nadání a nadaní. Praha: Grada 2009
Blatný, I.: Sebepojetí v osobnostním kontextu. Brno: MU 2002.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK