Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Název práce v češtině: | Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Self-Concept of intellectually talented pupils of different types of basic education |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Lenka Hříbková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 08.03.2010 |
Datum zadání: | 08.03.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 06.06.2011 15:45 |
Místo konání obhajoby: | M404 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.06.2011 |
Oponenti: | doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zjistit zda a případně jak se liší struktura sebepojetí specifické žákovské populace - nadaných žáků navštěvujících druhý stupeň běžné ZŠ a víceleté gymnázium. Má typ navštěvované školy vliv na formování sebepojetí? Empirická část bude obsahovat analýzu a interpretaci dat, které získám od výše uvedených skupin žáků prostřednictvím volných odpovědí na položenou otázku. |
Seznam odborné literatury |
Blatný, Macek P., Plháková A.: Temperament, inteligence, sebepojetí. Tišnov: Brno 2003
Macek, P., Lacinová, L.: Vztahy v dospívání. Brno: Barrister and Principal 2006 Hříbková, L.: Nadání a nadaní. Praha: Grada 2009 Blatný, I.: Sebepojetí v osobnostním kontextu. Brno: MU 2002. |