3D Editovacie Nástroje pre Reaktívne plány
Název práce v češtině: | 3D Editovacie Nástroje pre Reaktívne plány |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 3D Editing Tools for Reactive plans |
Klíčová slova: | Reaktívne plány, OpenGL, DirectX, 3D Grafika, Editovací nástroj |
Klíčová slova anglicky: | Reactive plans, OpenGL, DirectX, 3D Graphics, Editor tool |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Plch, Ph.D. |
Řešitel: |
Zásady pro vypracování |
Viac informácii na:
http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut/tiki-index.php?page=3D+Editing+Tools+for+Reactive+plans |
Seznam odborné literatury |
1. Plch, T.: Action Selection for an Animat. Diploma thesis. MFF, UK, 2009.
2. Bryson, J.: Intelligence by Design: Principles of Modularity and Coordination for Engineering Complex Adaptive Agents. PhD thesis, Massachusetts Institute of Technology (2001) 3. http://msdn.microsoft.com/en-gb/directx/bb896684.aspx 4. http://www.opengl.org/documentation/ |
Předběžná náplň práce |
Viac informácii na:
http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut/tiki-index.php?page=3D+Editing+Tools+for+Reactive+plans |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Further information at:
http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut/tiki-index.php?page=3D+Editing+Tools+for+Reactive+plans |