Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Alternativní online marketing digitálních infoproduktů
Název práce v češtině: Alternativní online marketing digitálních infoproduktů
Název v anglickém jazyce: Internet marketing of digital infoproducts
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Očko, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.09.2009
Datum zadání: 23.09.2009
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 21.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 21.09.2009
Odevzdaná/finalizovaná: finalizovaná
Oponenti: Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce představuje alternativní online marketing digitálních infoproduktů, jeho zařazení v marketingu a jeho výhody. Rozebírá a hodnotí principy a techniky alternativního online marketingu. Ukazuje výhody použití moderních internetových technologií v oblasti internetového marketingu a seznamuje s hlavními technikami tvorby návštěvnosti webových stránek včetně ?affiliate? marketingu. Představuje druhy informačních produktů, proces jejich tvorby a uvedení těchto produktů na trh. Seznamuje s náležitostmi dílčích komponent informačního produktu. Zabývá se zvyšováním ziskovosti informačního businessu. V případové studii testuje 50 infoproduktů a hodnotí je. Ve SWOT analýze pak hodnotí alternativní online marketing digitálních infoproduktů jako celek.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK