Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva
Název práce v češtině: Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva
Název v anglickém jazyce: How Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspective
Klíčová slova: reklama, gender, média, ideál krásy
Klíčová slova anglicky: advertising, gender, media, beauty myth
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Genderová studia (24-KGS)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Pavlík, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.05.2009
Datum zadání: 11.05.2009
Datum odevzdání elektronické podoby:22.05.2009
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2009
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Stanislav Synek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Předpokládá se základní znalost genderové problematiky (tj. absolvování minimálně jednoho úvodního kurzu s genderovou tématikou) a absolvování minimálně jednoho metodologického kurzu.
Seznam odborné literatury
Renzetti,C.M. Ženy, muži a společnost. Karolonim, Praha 2003.
Bourdieu, P. Nadvláda mužů. Praha: Karolinum 2000.
Giddens, A. Sociologie. Praha: Argo 2000.
Shields, V. Measuring up. Routledge 2000.
Předběžná náplň práce
Studie bude zaměřena na genderovou analýzu polostrukturovaných rozhovorů s příjemci/kyněmi reklamy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The study will employ a gender analysis of semi-structured interviews with consumers of advertising.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK