Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Phonemic transcription - its usage and importance in teaching English at lower secondary schools
Název práce v češtině: Použití fonémické transkripce ve výuce AJ na 2.stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Phonemic transcription - its usage and importance in teaching English at lower secondary schools
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.11.2008
Datum zadání: 15.04.2009
Datum a čas obhajoby: 24.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2010
Datum proběhlé obhajoby: 24.09.2009
Předmět: výsledek diplomové práce (OSZD001)
Oponenti: PhDr. Klára Lancová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
- výhody a nevýhody používání fonémické transkripce při výuce anglického jazyka
- vypracování a zadání dotazníku s cílem zjistit jakou roli učitelé středních škol přisuzují fonémické transkripci
- návrh a odpilotování aktivit zaměřených na práci s fonémickou transkripcí v hodinách AJ
Seznam odborné literatury
Handbook of the International Phonetic Association. 1999. Cambridge: Cambridge University Press.
UNDERHILL, A., 2005. Sound Foundation. Oxford: Macmillan Education.
VOLÍN, J., 2002. IPA-Based Transcription for Czech Students of English. Praha: Karolinum.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK