Phonemic transcription - its usage and importance in teaching English at lower secondary schools
Název práce v češtině: | Použití fonémické transkripce ve výuce AJ na 2.stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Phonemic transcription - its usage and importance in teaching English at lower secondary schools |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 08.11.2008 |
Datum zadání: | 15.04.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 24.09.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.09.2009 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | PhDr. Klára Lancová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
- výhody a nevýhody používání fonémické transkripce při výuce anglického jazyka
- vypracování a zadání dotazníku s cílem zjistit jakou roli učitelé středních škol přisuzují fonémické transkripci - návrh a odpilotování aktivit zaměřených na práci s fonémickou transkripcí v hodinách AJ |
Seznam odborné literatury |
Handbook of the International Phonetic Association. 1999. Cambridge: Cambridge University Press.
UNDERHILL, A., 2005. Sound Foundation. Oxford: Macmillan Education. VOLÍN, J., 2002. IPA-Based Transcription for Czech Students of English. Praha: Karolinum. |