Organizace závodu Českého poháru v atletice vozíčkářů v roce 2009
Název práce v češtině: | Organizace závodu Českého poháru v atletice vozíčkářů v roce 2009 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Tour of the Czech Cup race in Wheelchair Athletics in 2009 |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.06.2008 |
Datum zadání: | 11.06.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 06.05.2010 00:00 |
Místo konání obhajoby: | UK, FTVS, Katedra kinantropologie |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2010 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 14.04.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.05.2010 |
Oponenti: | Ing. Jana Kárniková |
Zásady pro vypracování |
2.1 CÍLE
Cílem a podstatou mé diplomové práce je podrobný rozbor, popis a zhodnocení pořádání 11. ročníku 1. kola Českého Poháru v atletice vozíčkářů v roce 2009. Pokusím se představit organizaci závodu vozíčkářů, který je pro mnoho lidí velkou neznámou. V této práci se zaměřím na popis veškerých organizačních činností, které je třeba k uspořádání závodu zajistit. Výsledkem této diplomové práce by pak měl být podrobný popis organizace atletického závodu pro handicapované a činností nutných k jeho zajištění. Na následujících stránkách zachytím vývoj této akce a zhodnotím přípravu a realizaci závodu. 2.2 ÚKOLY PRÁCE Pro dosažení výše zmíněných cílů je třeba provést následující kroky: ? Prostudovat odbornou literaturu a vysvětlit základní pojmy ? sportovní management, sportovní marketing, příprava sportovní akce, management sportovní akce a sport handicapovaných ? Popsat a vysvětlit metodologická východiska ? SWOT analýza, interview, analýza trendů ? Seznámit se s podklady vztahujícími se k pořádanému závodu ? Analyzovat přípravu a průběh 1. kola Českého Poháru v atletice vozíčkářů v roce 2009 ? Navrhnout opatření na zefektivnění organizace této sportovní události na základě SWOT analýzy ? Nastínit vývoj akce prostřednictvím analýzy trendů |
Seznam odborné literatury |
1) ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing Company a East Publishing Praha. 2000. ISBN 80-7219-010-5, 172 s.
2) KOTLER, P. Marketing Management: analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Grada. 1998. ISBN 80-7169-600-5 ?, 710 s. 3) KOVÁŘ, R., BLAHUŠ, P. Stručný úvod do metodologie. Praha: Univerzita Karlova. 1973 4) MULLIN, B. J. , HARDY, S. , SUTTON, W. A. Sport Marketing. Champaign: Human Kinetics. 2000. ISBN 0-88011-877-6, 389 s. 5) PITTS, B. G. , STOTLAR, D. K. Fundamentals of Sport Marketing. Morgatown: Fitness Information Technology. 1996. ISBN 80-85986-01-9, 339s. 6) PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing. 1996. ISBN 80-7169-299-9, 238 s. 7) SOLOMON, J. An Insider´s Guide to Managing sporting events. Champaign: Human Kinetics. 2002. ISBN 0-7360-3108-1, 211 s. 8) VEJDĚLEK, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN: 80-7169-542-4, 117 s. 9) Koncepce státní podpory sportu v České republice ze dne 17. 9. 2009 10) Výroční zpráva OSAV 2009 |
Předběžná náplň práce |
Cílem této diplomové práce je podrobný rozbor managementu úvodního závodu
Českého poháru v atletice vozíčkářů konaného v roce 2009, zachycení vývoje této soutěže a prezentace silných a slabých stránek s vytvořením návrhů na jejich zlepšení |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The objective of my dissertation is a detailed management analysis of the sport event Czech Cup in Wheelchair Athletics in 2009, reflects the evolution of this
competition and showcase the strengths and weaknesses with the creation of proposals for improvement. |