Zhodnocení marketingové koncepce sportovního areálu Golf centrum Erpet
Název práce v češtině: | Zhodnocení marketingové koncepce sportovního areálu Golf centrum Erpet |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The Evaluation of Marketing conception of sport center ERPET |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.05.2008 |
Datum zadání: | 15.05.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 07.05.2009 10:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2009 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.04.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.05.2009 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je zdokonalení marketingové koncepce sportovního areiálu Erpet Golf Centrum. Zdokonalování je provedeno na základě analýzy marketingového mixu 7 P a na základě výsledků marketingového výzkumu firem - zákazníků uvedeného zařízení. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This graduation thesis deals with the sports complex Erpet Golf Centre, and the
development of its marketing conception. The development is based on the Marketing mix 7P´s analysis and on the basis of the marketing researh of the companies - customers of the sports facility Erpert GC |