Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Zhodnocení marketingové koncepce sportovního areálu Golf centrum Erpet
Název práce v češtině: Zhodnocení marketingové koncepce sportovního areálu Golf centrum Erpet
Název v anglickém jazyce: The Evaluation of Marketing conception of sport center ERPET
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.05.2008
Datum zadání: 15.05.2008
Datum a čas obhajoby: 07.05.2009 10:30
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2009
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2009
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je zdokonalení marketingové koncepce sportovního areiálu Erpet Golf Centrum. Zdokonalování je provedeno na základě analýzy marketingového mixu 7 P a na základě výsledků marketingového výzkumu firem - zákazníků uvedeného zařízení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This graduation thesis deals with the sports complex Erpet Golf Centre, and the
development of its marketing conception.
The development is based on the Marketing mix 7P´s analysis and on the basis
of the marketing researh of the companies - customers of the sports facility
Erpert GC
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK