Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Porovnání efektivity problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia
Název práce v češtině: Porovnání efektivity problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia
Název v anglickém jazyce: Comparing effectiveness of problem-based and traditional education of high school students
Klíčová slova: problémově vedená výuka, experimentální skupina, pretest, posttest II
Klíčová slova anglicky: problem-based education,experimental group,pretest,posttest II
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Věra Čížková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.01.2008
Datum zadání: 02.06.2010
Datum odevzdání elektronické podoby:03.06.2010
Datum proběhlé obhajoby: 28.05.2010
Oponenti: RNDr. Marie Čechová
 
 
 
Předběžná náplň práce
V diplomové práci je porovnávána efektivita problémově a klasicky vedené výuky u žáků vyššího gymnázia na příkladu tematického celku dýchání člověka. Efektivita byla porovnávána pomocí výzkumného nástroje, který obsahuje pretest, posttest I a posttest II. Výsledky žáků v testech byly statisticky vyhodnoceny pomocí dvouvýběrových testů a korelační analýzy. Práce obsahuje také přípravy na dvě varianty výuky a praktická cvičení (včetně PowerPointové prezentace) a názory českých a zahraničních autorů na problémovou výuku a efektivitu ve školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In this diploma thesis is compared effectiveness of problem-based and traditional education of high school students as an example of thematical unit ?human respiration?. The effectiveness was compared with research work contains pretest,posttest I and posttest II. Student`s test`s results were statistical evaluated with two-sample tests and correlation analysis. This diploma thesis also contains preparations for both education alternatives and practical exercises (including presentation in
PowerPoint) and czech and foreign autohors opinions of problem-based education and the effectivness of school.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK