Prototyp hry UFO ve více hráčích
Název práce v češtině: | Prototyp hry UFO ve více hráčích |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A prototype of multiplayer in UFO computer game |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.11.2007 |
Datum zadání: | 12.11.2007 |
Datum a čas obhajoby: | 24.06.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.06.2008 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 24.06.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.06.2008 |
Oponenti: | RNDr. Ondřej Sýkora |
Zásady pro vypracování |
UFO je určitý typ strategické hry pro jednoho hráče. Cílem práce je navržení a implementace prototypu hry pro více hráčů. Základní myšlenkou je ověření hratelnosti hry pro více hráčů. Za prototyp hry bude považována 2D hra s několika pohyblivými jednotkami (vojáky) a základními herními objekty (výstroj a výzbroj). Hra bude fungovat po síti.
V práci budou vyzkoušeny zejména varianty s „různým tokem času“ za plné kontroly jednotek hráčem. Volitelně lze přidat variantu, kdy jsou jednotky částečně řízeny autonomně reaktivními pravidly, jež může hráč za běhu hry editovat. Alternativní varianty hry vytvoří ve své práci kolega J. Kis. |
Seznam odborné literatury |
AI Game Wisdom I-III. Charles Rivers Media
Dokumentace k puvodnimu projektu UFO |
Předběžná náplň práce |
UFO je určitý typ strategické hry pro jednoho hráče. Cílem práce je navržení a implementace prototypu hry pro více hráčů. Základní myšlenkou je ověření hratelnosti hry pro více hráčů. Za prototyp hry bude považována 2D hra s několika pohyblivými jednotkami (vojáky) a základními herními objekty (výstroj a výzbroj). Hra bude fungovat po síti.
V práci budou vyzkoušeny zejména varianty s „různým tokem času“ za plné kontroly jednotek hráčem. Volitelně lze přidat variantu, kdy jsou jednotky částečně řízeny autonomně reaktivními pravidly, jež může hráč za běhu hry editovat. Alternativní varianty hry vytvoří ve své práci kolega J. Kis. |