Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Prototyp hry UFO ve více hráčích
Název práce v češtině: Prototyp hry UFO ve více hráčích
Název v anglickém jazyce: A prototype of multiplayer in UFO computer game
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.11.2007
Datum zadání: 12.11.2007
Datum a čas obhajoby: 24.06.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:24.06.2008
Datum odevzdání tištěné podoby:24.06.2008
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2008
Oponenti: RNDr. Ondřej Sýkora
 
 
 
Zásady pro vypracování
UFO je určitý typ strategické hry pro jednoho hráče. Cílem práce je navržení a implementace prototypu hry pro více hráčů. Základní myšlenkou je ověření hratelnosti hry pro více hráčů. Za prototyp hry bude považována 2D hra s několika pohyblivými jednotkami (vojáky) a základními herními objekty (výstroj a výzbroj). Hra bude fungovat po síti.
V práci budou vyzkoušeny zejména varianty s „různým tokem času“ za plné kontroly jednotek hráčem. Volitelně lze přidat variantu, kdy jsou jednotky částečně řízeny autonomně reaktivními pravidly, jež může hráč za běhu hry editovat.
Alternativní varianty hry vytvoří ve své práci kolega J. Kis.
Seznam odborné literatury
AI Game Wisdom I-III. Charles Rivers Media

Dokumentace k puvodnimu projektu UFO
Předběžná náplň práce
UFO je určitý typ strategické hry pro jednoho hráče. Cílem práce je navržení a implementace prototypu hry pro více hráčů. Základní myšlenkou je ověření hratelnosti hry pro více hráčů. Za prototyp hry bude považována 2D hra s několika pohyblivými jednotkami (vojáky) a základními herními objekty (výstroj a výzbroj). Hra bude fungovat po síti.
V práci budou vyzkoušeny zejména varianty s „různým tokem času“ za plné kontroly jednotek hráčem. Volitelně lze přidat variantu, kdy jsou jednotky částečně řízeny autonomně reaktivními pravidly, jež může hráč za běhu hry editovat.
Alternativní varianty hry vytvoří ve své práci kolega J. Kis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK