Simulátor motokrosu
Název práce v češtině: | Simulátor motokrosu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Scramble simulator |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra aplikované matematiky (32-KAM) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Tomáš Bílý |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.11.2006 |
Datum zadání: | 10.11.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.09.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2007 |
Oponenti: | prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem projektu bude implementovat grafickou hru simulující jízdu motokrosového jezdce. Úkolem uživatele bude ovládat figurku na motorce tak, aby se dostal ze startu do cíle za co nejkratší čas. Musí přitom posbírat kontrolní předměty rozmístěné po trati a nesmí narazit hlavou do terénu tratě složené z polygonů. K dispozici bude editor tratí, přehrávání uložených záznamů jízd a hra více hráčů na jednom počítači i po síti v různých módech. Zobrazování scény z bočního pohledu bude využívat knihovnu OpenGL. Program bude implementován pro platformu win32. |
Seznam odborné literatury |
Donald Hearn, M. Pauline Baker: Computer Graphics with OpenGL,Prentice Hall,2003
OpenGL Architecture Review Board, Dave Shreiner, Mason Woo, Jackie Neider, Tom Davis: OpenGL(R) Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL(R) Version 2, Addison-Wesley Professional, 2005 http://www.opengl.org http://www.gamedev.net http://www.flipcode.com |
Předběžná náplň práce |
Simulátor motokrosu |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Scramble simulator |