Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Simulátor motokrosu
Název práce v češtině: Simulátor motokrosu
Název v anglickém jazyce: Scramble simulator
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra aplikované matematiky (32-KAM)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Bílý
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 10.11.2006
Datum zadání: 10.11.2006
Datum a čas obhajoby: 11.09.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.09.2007
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2007
Oponenti: prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem projektu bude implementovat grafickou hru simulující jízdu motokrosového jezdce. Úkolem uživatele bude ovládat figurku na motorce tak, aby se dostal ze startu do cíle za co nejkratší čas. Musí přitom posbírat kontrolní předměty rozmístěné po trati a nesmí narazit hlavou do terénu tratě složené z polygonů. K dispozici bude editor tratí, přehrávání uložených záznamů jízd a hra více hráčů na jednom počítači i po síti v různých módech. Zobrazování scény z bočního pohledu bude využívat knihovnu OpenGL. Program bude implementován pro platformu win32.
Seznam odborné literatury
Donald Hearn, M. Pauline Baker: Computer Graphics with OpenGL,Prentice Hall,2003

OpenGL Architecture Review Board, Dave Shreiner, Mason Woo, Jackie Neider, Tom Davis: OpenGL(R) Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL(R) Version 2, Addison-Wesley Professional, 2005

http://www.opengl.org
http://www.gamedev.net
http://www.flipcode.com
Předběžná náplň práce
Simulátor motokrosu
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Scramble simulator
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK