Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Brooom - závodní hra na košťatech v Unity
Název práce v češtině: Brooom - závodní hra na košťatech v Unity
Název v anglickém jazyce: Brooom - broom racing game in Unity
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.12.2023
Datum zadání: 31.12.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 01.01.2024
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit originální 3D závodní hru na košťatech, ve které hráč prolétává obručemi, sbírá různé bonusy a sesílá kouzla. Tratě ve hře budou procedurálně generované a soupeři budou řízeni adaptivní umělou inteligencí tak, aby se obtížnost hry přizpůsobovala hráčovým schopnostem.

Proces vývoje by měl proběhnout v několika fázích - návrh hry včetně sepsání GDD (Game Design Document), implementace alfa verze, provedení a vyhodnocení playtestingu, zhotovení beta verze. Hra bude vytvořena pomocí herního enginu Unity pro PC s operačním systémem Windows jako cílovou platformu.

Z vývojové verze hry, připravené pro další rozšíření funkcionality i obsahu, bude navíc vytvořena zcela samostatná demo verze jakožto uzavřená podmnožina určená pro zveřejnění na některé herní platformě. Výsledkem práce nebude kompletní naplnění sepsaného GDD, ale pouze implementace v něm vytyčených klíčových herních mechanik včetně jejich několika konkrétních aplikací.
Seznam odborné literatury
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, Springer, 2016
* Procedural Content Generation Wiki, http://pcg.wikidot.com/
* Game AI Pro, http://www.gameaipro.com/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK