Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výuka fyziky s přihlédnutím k osobnostním typům žáků
Název práce v češtině: Výuka fyziky s přihlédnutím k osobnostním typům žáků
Název v anglickém jazyce: Physics education with regard to theory of psychological types
Klíčová slova: teorie typů|výuka fyziky|přijímání informací|styly učení
Klíčová slova anglicky: theory of psychological types|physics education|learning styles|taking in information
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra didaktiky fyziky (32-KDF)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
Řešitel: Bc. Eva Kšírová - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 06.04.2023
Datum zadání: 06.04.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 20.04.2023
Datum a čas obhajoby: 22.06.2023 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:09.05.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:09.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2023
Oponenti: PhDr. Martin Chvál, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Seznámit se s Teorií typů, zejména s typy z hlediska přijímání informací.
2. Na základě obecných charakteristik vytipovat prostředky ve výuce fyziky vhodné
pro dva základní typy osobností z hlediska přijímání informací.
3. Vytipovat otázky vhodné do diagnostického dotazníku (preference ve výuce fyziky podle typu).
4. Realizovat kvalitativní rozhovory se žáky s cílem diskutovat validitu vytipovaných otázek.
Seznam odborné literatury
MIKOVÁ, Šárka. Nejsou stejné: jak díky Teorii typů porozumět dětem i sami sobě. Praha: Mea Gnosis, 2018. ISBN 978-80-270-3565-6.
MIKOVÁ, Šárka a Jiřina STANG. Typologie osobnosti u dětí: využití ve výchově a vzdělávání. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-587-5.
Švaříček, Šeďová: Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Portál 2007
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK