Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
In-store marketing cílený na děti
Název práce v češtině: In-store marketing cílený na děti
Název v anglickém jazyce: In-store marketing targeted at children
Klíčová slova: in-store marketing, místo prodeje, děti, dospívající, reklama a děti, vnímání marketingu, smyslový marketing
Klíčová slova anglicky: in-store marketing, point of sale, children, adolescents, marketing and kids, perception of marketing, sensory marketing
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.10.2022
Datum zadání: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 20.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2023
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2023
Oponenti: Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK