Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání distanční výuky v době první a druhé vlny pandemie: pohled učitelů základních škol z regionálního hlediska
Název práce v češtině: Vnímání distanční výuky v době první a druhé vlny pandemie: pohled učitelů základních škol z regionálního hlediska
Název v anglickém jazyce: Perception of distance learning from the point of view of primary school teachers in times of pandemic and from the point of view of the regional spectrum
Klíčová slova: vzdělávání, učitelé, pandemie, covid-19, distanční výuka, regiony
Klíčová slova anglicky: education, teachers, pandemic, covid-19, distance learning, regions
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra veřejné a sociální politiky (23-KVSP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.08.2022
Datum zadání: 01.08.2022
Datum a čas obhajoby: 07.09.2022 08:00
Místo konání obhajoby: Pekařská 16, JPEK312, 312, Malá učebna, 3.patro
Datum odevzdání elektronické podoby:02.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2022
Oponenti: prof. PhDr. Arnošt Veselý, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
viz. bakalářská práce
Předběžná náplň práce
V období pandemie se školy potýkali s nouzovou distanční výukou a s její problematikou. Tato práce se bude zabývat problematikou distanční výuky od jejího počátku. Výzkumy a šetření ukazují, jak se distanční výuka vedla na základních školách na počátku pandemie a v jejím nejhorším průběhu. Práce se tedy bude zaobírat pedagogy jakožtoaktéry oné distanční výuky; o to, jak k výuce přistupovali a vedli ji, když covidová distanční výuka stále přetrvávala.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
During the pandemic, schools struggled with emergency distance learning and its issues. This thesis will deal with the issue of distance education from its beginning. Research and investigations show how distance learning was conducted in elementary schools at the beginning of the pandemic and during its worst course. The work will therefore deal with pedagogues as actors of that distance education; about how they approached teaching and conducted it when covid distance learning is still ongoing.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK