Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Název práce v češtině: 2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Název v anglickém jazyce: 2D turn-based game in Unity with procedural generation elements
Klíčová slova: Unity|procedurální generování|2D|hra|tahová hra
Klíčová slova anglicky: Unity|procedural generation|2D|game|turn-based game
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.07.2022
Datum zadání: 11.07.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.07.2022
Datum a čas obhajoby: 07.09.2023 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.07.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:20.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2023
Oponenti: Mgr. Vojtěch Černý
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit 2D počítačovou hru pro jednoho hráče v Unity s využitím procedurálního generování pro vytvoření obsahu do hry. Hra bude probíhat tahově, kdy se hráč během svého tahu může pohnout, nebo zahrát jednu z karet, které si na začátku tahu líznul z balíčku. Pomocí karet bude možné porazit nepřátele, kteří se pohybují po mapě a získat z nich předměty ovlivňující jaké karty se v balíčku nachází. Když hráč nasbírá dostatečně silné předměty a karty, může se pokusit porazit finálního nepřítele a tím vyhrát hru. Nepřátelé, mapa a předměty budou generovány procedurálně za použití vhodně vybraných metod.
Seznam odborné literatury
* Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, http://pcgbook.com/, 2016
* Unity Game Engine documentation, https://unity3d.com/learn
* Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
* MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK