2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Název práce v češtině: | 2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 2D turn-based game in Unity with procedural generation elements |
Klíčová slova: | Unity|procedurální generování|2D|hra|tahová hra |
Klíčová slova anglicky: | Unity|procedural generation|2D|game|turn-based game |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.07.2022 |
Datum zadání: | 11.07.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.07.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2023 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2023 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2023 |
Oponenti: | Mgr. Vojtěch Černý |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit 2D počítačovou hru pro jednoho hráče v Unity s využitím procedurálního generování pro vytvoření obsahu do hry. Hra bude probíhat tahově, kdy se hráč během svého tahu může pohnout, nebo zahrát jednu z karet, které si na začátku tahu líznul z balíčku. Pomocí karet bude možné porazit nepřátele, kteří se pohybují po mapě a získat z nich předměty ovlivňující jaké karty se v balíčku nachází. Když hráč nasbírá dostatečně silné předměty a karty, může se pokusit porazit finálního nepřítele a tím vyhrát hru. Nepřátelé, mapa a předměty budou generovány procedurálně za použití vhodně vybraných metod. |
Seznam odborné literatury |
* Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, http://pcgbook.com/, 2016
* Unity Game Engine documentation, https://unity3d.com/learn * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |