Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kariérový systém
Název práce v češtině: Kariérový systém
Název v anglickém jazyce: Career system
Klíčová slova: Profesia učiteľa, profesionalizácia, profesijný rozvoj, kompetencie učiteľa, profesijný štandard, kariérny systém
Klíčová slova anglicky: teacher profession, professional development, teacher competency, professional standard, career system
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel:
Řešitel:
Seznam odborné literatury
Kolektív autorov, 2006. Profesijný rozvoj učiteľa. 1.vyd. Prešov: MPC, 2006, 161s. ISBN 80-8045-431-0 (východiskový dokument na zmenu v SR)
Švecová, J. – Vašutová,J. 1997. Problémy učitelské profese ve světě. Praha: Pedagogická fakulta UK, 130s. bez ISBN
Spilková, V. – Tomková, A. a kol. 2010. Kvalita učitele a profesní standard. Praha: Pedagogická fakulta UK, 256s. ISBN 978-80-7290-496-9
Babiaková, S. a kol. 2014. Progresívny učiteľ. Autoevalvácia v teóriách a výskumoch. 1.vyd. B.Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 2014, 264s. ISBN 978-80-557-0738-9
Kohnová, J. 2004. Další vzdělávání učitelů a jejich profesni rozvoj. Praha: Pedagogická fakulta UK, 182s. ISBN 80-7290-148-6
Průcha, J. 2002. Učitel: současné poznatky o profesi. 1.vyd. Praha: Portál, 160s. ISBN 80-7178-621-7
Kasáčová, B. – Babiaková, S. – Cabanová, M. – Filipiak, E. – Seberová, A. a kol. 2011. Učiteľ preprimárneho a primárneho vzdelávania. Profesiografia v slovensko-česko-poľskom výskume. 1.vyd. B.Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 416s. ISBN 978-80-557-0162-2
Kasáčová, B. – Cabanová, M. a kol. 2009. Profesia učiteľa v preprimárnej a primárnej edukácii v teórii a výskumoch. 1.vyd. B.Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 384s. ISBN 978-80-8083-902-4
Krykorková, H. – Váňová, R. a kol. 2010. Učitel v současné škole. 1.vyd. Praha: Filozofická fakulta UK, 2010, 315s. ISBN 978-80-7308-301-4
Kolektív autorov, 2001. Pedagogická profesia v kontexte aktuálnych spoločenských zmien (riziká, problémy, perspektívy) Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie o pedagogickej profesii. 1.vyd. Prešov: Fakulta humanitných a prírodných vied PU, Metodické centrum a Nadácia Škola dokorán, 427s. isbn 80-8068-037-X
Walterová, E. 2001. Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 1.díl. Praha: Pedagogická fakulta UK, 168s. ISBN 80-7290-059-5
Janík, T. 2005. Znalosti jako klíčová kategorie učitelského vdělávání. Brno : Paido, 2005
Předběžná náplň práce
Cieľ: Zistiť rozdiely a zhodné riešenia v dvoch kariérnych systémoch pedagogických zamestnancov, konkrétne českého a slovenského kariérneho poriadku
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK