Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Role biologie ve výuce přírodovědných předmětů a v koncepci přírodovědné gramotnosti pohledem žáků na ZŠ a SŠ
Název práce v češtině: Role biologie ve výuce přírodovědných předmětů a v koncepci přírodovědné gramotnosti pohledem žáků na ZŠ a SŠ
Název v anglickém jazyce: The role of biology in the teaching of science and in the concept of science literacy from the perspective of primary and secondary school pupils
Klíčová slova: Biologie, science, přírodovědná gramotnost, výuka přírodovědných předmětů, ZŠ, SŠ
Klíčová slova anglicky: Biology, science, science literacy, science teaching, lower and upper secondary schools
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2021
Datum zadání: 14.01.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.01.2022
Předběžná náplň práce
Kvalitativní šetření vedené pomocí polostukturovaných rozhovorů mezi žáky, s využitím focus groups, i jejich učiteli. Budou zkoumána specifika přírodovědného myšlení pohledem žáků ZŠ a SŠ, postavení biologie mezi dalšími vzdělávacími obory náležících do skupiny science, rozkývány a diskutovány vztahy mezi pojetím žáků a literaturou. Výsledné vzdělávací implikace budou diskutovány s kurikulárními dokumenty.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK