Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ovlivnitelnost influencerskou reklamou a sociálními sítěmi z pohledu genderové odlišnosti
Název práce v češtině: Ovlivnitelnost influencerskou reklamou a sociálními sítěmi z pohledu genderové odlišnosti
Název v anglickém jazyce: : Suggestibility of the influencer´s advertising and the social networks from the gender diversity point of view
Klíčová slova: Sociální sítě, gender, genderová odlišnost, vliv sociálních sítí, influencer marketing, netolismus, aktivita na sociálních sítích
Klíčová slova anglicky: Social networks, gender, gender difference, influence of social networks, influence of social networks, influencer marketing, netolism, activity on social networks
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Inna Čábelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 29.06.2021
Datum zadání: 30.06.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 30.06.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:29.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Tomáš Holeček, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK