Projevy specifických poruch učení u žáků 2. stupně ZŠ
Název práce v češtině: | Projevy specifických poruch učení u žáků 2. stupně ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Characteristics of students of the lower-secondary school with specific learning disabilities |
Klíčová slova: | specifické poruchy učení, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, kazuistika žáka |
Klíčová slova anglicky: | specific learning disabilities, student with the special educational needs, case study of student |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Marie Linková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 23.02.2021 |
Datum zadání: | 10.04.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 24.05.2021 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.05.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
BP bude standardně členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude založena na studiu, analýze a komparaci odborné literatury vztahující se k problematice SPU (etiologie, klasifikace, diagnostika), praktická část představí empirickou studii založenou na kvalitativní metodologii (především na metodě případové studie). |
Seznam odborné literatury |
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra a Hana ŽÁĆKOVÁ. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál, 2008.
KREJČOVÁ, Lenka (ed.). Specifické poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie. Brno: Edika, 2014. MATĚJČEK, Zdeněk. Dyslexie: specifické poruchy učení. Jinočany: H&H, 1995. MATĚJČEK, Zdeněk a Marie VÁGNEROVÁ. Sociální aspekty dyslexie. Praha: Karolinum, 2006. MICHALOVÁ, Zdeňka. Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. PIPEKOVÁ, Jarmila (et al). Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido, 2010. POKORNÁ, Věra. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2001. TRAIN, Alan. Specifické poruchy chování a pozornosti. Praha: Portál, 1997. ZELINKOVÁ, Olga a Miroslav ČEDÍK. Mám dyslexii: průvodce pro dospívající a dospělé se specifickými poruchami učení. Praha: Portál, 2013. ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program, Praha: Portál, 2001. |