Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Aktivizace žáků ve vztahu ke skupinové práci v hodinách biologie
Název práce v češtině: Aktivizace žáků ve vztahu ke skupinové práci v hodinách biologie
Název v anglickém jazyce: Pupil activation in relation to group work in biology lessons
Klíčová slova: Aktivizace žáků, aktivní učení, aktivizační metody, konstruktivismus, modely výuky, skupinová práce
Klíčová slova anglicky: Student activation, active learning, activation methods, constructivism, models of teaching, group work
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.03.2021
Datum zadání: 24.03.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:12.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2022
Oponenti: RNDr. Kateřina Blažová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Aktivizace žáků ve vztahu ke skupinové práci v hodinách biologie” pojednává o podstatě aktivizace žáků a významu skupinové práce s prvky kooperace. Práce obsahuje vymezení aktivizace, aktivního učení, kooperace skupiny a práci v ní. Udává příklady modelů a metod podporující aktivizaci žáků, které jsou navíc i vhodné pro skupinové práce v hodinách biologie. Mimo jiné, poukazuje na využití těchto modelů a metod, jakožto podporu ve školách v post-covidovém období.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor's thesis "Student activation in relation to group work in biology lessons" discusses the essence of student activation and the importance of group work with elements of cooperation. The work contains the definition of activation, active learning, group cooperation and work in it. It gives examples of models and methods supporting student activation, which are also suitable for group work in biology lessons. Among other things, it points to the use of these models and methods as support in schools in the post-covid period.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK