Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace mobilních her mířená na dětské publikum v prostředí sociálních sítí a mobilních aplikací
Název práce v češtině: Marketingová komunikace mobilních her mířená na dětské publikum v prostředí sociálních sítí a mobilních aplikací
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of mobile games directed towards children on social media and mobile apps
Klíčová slova: Mobilní hry, mobilní aplikace, marketing mobilních her, social media, reklama cílená na děti
Klíčová slova anglicky: Mobile games, mobile apps, mobile games marketing, social media, advertising targeting children
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Marek Vranka
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2020
Datum zadání: 12.10.2020
Datum a čas obhajoby: 16.06.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2021
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci mobilních her cílené na dětské publiku. První část je zaměřená na téma mobilních her a způsoby jejich inzerce. Také se věnuje vývoji dítěte jako příjemce reklam a legislativní regulací reklam cílené na děti. Praktická část nejdříve určuje možnou kategorizaci reklam na mobilní hry a dále pomocí hloubkových rozhovorů zkoumá, jaké zkušenosti mají děti s tímto trhem. Rozhovor zahrnuje témata jako: nedůvěra v reklamy na mobilní hry, kritika zavádějící komunikace a hodnocení jednotlivých znaků reklam. Cílem práce je odhalit, jaká má tato cílová skupina vztah k marketingové komunikaci mobilních her a následně určit doporučení pro tento trh.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor’s thesis focuses on marketing communication of mobile games directed towards children. The theoretical part of the thesis focuses on the topic of mobile games and their means of advertisement. It also discusses the development of children as recipients of advertisements and legislature regarding advertisements targeted at children. The practical part firstly determines a possible form of classification of mobile game ads. Then with the usage of in-depth inteviews examines children’s experiences with this market. The topics of the interviews include distrust in mobile game ads, criticism of misleading communication, and evaluation of individual features of these ads. The aim of this thesis is to reveal how the target group relates to the marketing communication of mobile games and then determine recommendations for the mobile games market.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK