Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv
Název práce v češtině: Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv
Název v anglickém jazyce: The coronavirus epidemic and the audience of Mall.tv
Klíčová slova: televize, streamovací služby, publikum, sledovanost, Mall.tv, koronavirus, pandemie
Klíčová slova anglicky: television, streaming services, audience, viewership, Mall.tv, coronavirus, pandemic
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jan Miessler
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.10.2020
Datum zadání: 06.10.2020
Datum a čas obhajoby: 17.06.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2021
Oponenti: Mgr. Vojtěch Hodboď
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
ESSER, Frank a Thomas HANITZSCH. Handbook of comparative communication research. New York: Routledge, 2012. ISBN 9780415802758. - kniha která funguje jako příručka pro ty, kteří chtějí porozumět tomu, jak funguje komparativní analýza
CREEBER, Glen, Toby MILLER a John TULLOCH. The television genre book. 2nd ed. New York, NY: Palgrave Macmillan on behalf of the British Film Institute, 2008. ISBN 184457217X. - kniha o televizi jako žánru, jak tomu bylo rozuměno v televizních studiu nebo jak byly rozděleny jednotlivé televizní žánry
Netflix and the re-invention of television. New York, NY: Springer Berlin Heidelberg, 2018. ISBN 9783319943152. - komentuje vztah Netflixu s klasickým televizním vysíláním a jak se Netflix stává důležitým kulturním aspektem stejně, tak jako součástí mediální kultury
BARKER, Cory a Myc WIATROWSKI. The age of Netflix: critical essays on streaming media, digital delivery and instant access. Jefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc., Publishers, [2017]. ISBN 9780786497478. - kniha věnující se primárně Netflixu a jeho rozvoji po do dalších zemí v roce 2016 a to, jak zvládají content management
LOTZ, Amanda D. Portals: a treatise on internet-distributed television. [Ann Arbor, Mich.]: Maize Books, an imprint of Michigan Publishing, [2017]. ISBN 978-1607854005. – kniha která ukazuje to, že se na první pohled může zdát, že se způsob sledování až tak nezměnil, ale reálně, že to je obrovská obchodní transformace, která musí neustále držet krok s technologickým pokrokem.
JOHNSON, Catherine. Online television. New York: Routledge, 2019. ISBN 978-1138226883. - mluví o souboji televize s internetem a o změnách, kterými díky tomu televizi prošla, prochází a co ji čeká
LOTZ, Amanda D. a John LANDGRAF. We now disrupt this broadcast: how cable transformed television and the internet revolutionized it all. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, [2018]. ISBN 978-0262037679. - o kolizi nových technologií a o nástupu nové zlaté éry televize
Předběžná náplň práce
Úvod
Streamovací služby - jejich vznik, velcí hráči na mediálním trhu jak ve světě tak v ČR, srovnání konkurentů s Mall.tv
Koronavirová krize a změny v užívání internetu
Analýza dat - zkoumání a vyvozování bodů o publiku z každé fáze zkoumání publika
Hledání rozhodující příčiny - bylo to #kulturažije?
Ověřování toho, zda má hypotéza byla správná a zda-li se publikum proměňovalo stejný způsobem jako u konkurence
Závěr    
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK