Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv
Název práce v češtině: | Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The coronavirus epidemic and the audience of Mall.tv |
Klíčová slova: | televize, streamovací služby, publikum, sledovanost, Mall.tv, koronavirus, pandemie |
Klíčová slova anglicky: | television, streaming services, audience, viewership, Mall.tv, coronavirus, pandemic |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jan Miessler |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 06.10.2020 |
Datum zadání: | 06.10.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2021 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H013, Hollar - místn. č. 013 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.05.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2021 |
Oponenti: | Mgr. Vojtěch Hodboď |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
ESSER, Frank a Thomas HANITZSCH. Handbook of comparative communication research. New York: Routledge, 2012. ISBN 9780415802758. - kniha která funguje jako příručka pro ty, kteří chtějí porozumět tomu, jak funguje komparativní analýza
CREEBER, Glen, Toby MILLER a John TULLOCH. The television genre book. 2nd ed. New York, NY: Palgrave Macmillan on behalf of the British Film Institute, 2008. ISBN 184457217X. - kniha o televizi jako žánru, jak tomu bylo rozuměno v televizních studiu nebo jak byly rozděleny jednotlivé televizní žánry Netflix and the re-invention of television. New York, NY: Springer Berlin Heidelberg, 2018. ISBN 9783319943152. - komentuje vztah Netflixu s klasickým televizním vysíláním a jak se Netflix stává důležitým kulturním aspektem stejně, tak jako součástí mediální kultury BARKER, Cory a Myc WIATROWSKI. The age of Netflix: critical essays on streaming media, digital delivery and instant access. Jefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc., Publishers, [2017]. ISBN 9780786497478. - kniha věnující se primárně Netflixu a jeho rozvoji po do dalších zemí v roce 2016 a to, jak zvládají content management LOTZ, Amanda D. Portals: a treatise on internet-distributed television. [Ann Arbor, Mich.]: Maize Books, an imprint of Michigan Publishing, [2017]. ISBN 978-1607854005. – kniha která ukazuje to, že se na první pohled může zdát, že se způsob sledování až tak nezměnil, ale reálně, že to je obrovská obchodní transformace, která musí neustále držet krok s technologickým pokrokem. JOHNSON, Catherine. Online television. New York: Routledge, 2019. ISBN 978-1138226883. - mluví o souboji televize s internetem a o změnách, kterými díky tomu televizi prošla, prochází a co ji čeká LOTZ, Amanda D. a John LANDGRAF. We now disrupt this broadcast: how cable transformed television and the internet revolutionized it all. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, [2018]. ISBN 978-0262037679. - o kolizi nových technologií a o nástupu nové zlaté éry televize |
Předběžná náplň práce |
Úvod
Streamovací služby - jejich vznik, velcí hráči na mediálním trhu jak ve světě tak v ČR, srovnání konkurentů s Mall.tv Koronavirová krize a změny v užívání internetu Analýza dat - zkoumání a vyvozování bodů o publiku z každé fáze zkoumání publika Hledání rozhodující příčiny - bylo to #kulturažije? Ověřování toho, zda má hypotéza byla správná a zda-li se publikum proměňovalo stejný způsobem jako u konkurence Závěr |