Dopad konkrétních pohybových aktivit na tělesnou zdatnost dětí měřenou pomocí UNIFITTESTU
Název práce v češtině: | Dopad konkrétních pohybových aktivit na tělesnou zdatnost dětí měřenou pomocí UNIFITTESTU |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTEST |
Klíčová slova: | Tělesná zdatnost, měření, UNIFITTEST, výkonnost, pohybová aktivita, testování |
Klíčová slova anglicky: | Physical fitness, measurement, UNIFITTEST, performance, physical activity, testing |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.06.2020 |
Datum zadání: | 22.07.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 16.09.2020 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 22.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.09.2020 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Konzultace s vedoucí práce.
Studium literatury. Plán experimentu, jeho realizace a zhodnocení. |
Seznam odborné literatury |
1. BAUMAN, A., BULL, F., CHEY, T., CRAIG, C. L., AINSWORTH, B. E., SALLIS, J. F., BOWLE, H. R., HAGSTROMER, M., SJOSTROM, M., PRATT, M., THE IPS GROUP, The International Prevalence Study on Physical Activity [on-line]. c2009, [cit. 2009-11-21]. Dostupné z http://www.ijbnpa.org/content/6/1/21.
2. ČELIKOVSKÝ, Stanislav. Antropomotorika: pro studující tělesnou výchovu. 3. přeprac. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, 286 s. Učebnice pro vysoké školy. ISBN 80-042-3248-5. 3. HOŠKOVÁ, B.(1998). Význam kvality pohybu v tělesné výchově a sportu. In: Sborník referátů vědeckého semináře- Současné problémy tělesné výchovy a sportu. Ústí nad Labem: PF UJEP. 4. IPAQ – Oficiální stránky dotazníku [on-line]. [cit. 2010-04-10]. Dostupné z: www.ipaq.ki.se. 5. JUŘINOVÁ, Irina a František STEJSKAL. Rozvoj pohybových schopností ve školní tělesné výchově: Určeno pro posl. fak. tělesné vých. a sportu. 1. vyd. Praha: SPN, 1987, 202 s. 6. HODAŇ, B., 1997. Úvod do teorie tělesné kultury. 2. opr. vyd. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého. ISBN 80-7067-782-1. 7. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., & PÁVKOVÁ, J. (2008). Pedagogické ovlivňování volného času: Současné trendy. Praha: Portál. 8. JANSA, Petr a Josef DOVALIL. Sportovní příprava: vybrané teoretické obory, stručné dějiny tělesné výchovy a sportu, základy pedagogiky a psychologie sportu, fyziologie sportu, sportovní trénink, sport zdravotně postižených, sport a doping, úrazy ve sportu a první pomoc, základy sportovní regenerace a rehabilitace, sportovní management. Vyd. 1. Praha: Q-art, 2007, 267 s. ISBN 978-80-903280-8-2. 9. KRAUS, J., PETRÁČKOVÁ, V. A KOL. Akamdemický slovník cizích slov. Praha: Academia Praha, 1998. 834s ISNB 80-200-0307-9. 10. MĚKOTA,K., CUBEREK, R., 2007. Pohybové dovednosti-činnosti-výkony. 1.vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-1728-8 11. MĚKOTA, Karel a Petr BLAHUŠ. Motorické testy v tělesné výchově : Příručka pro posl. stud. oboru tělesná výchova a sport. 1. vyd. Praha: SPN, 1983. 12. ROKYTA, Richard, Dana MAREŠOVÁ a Zuzana TURKOVÁ. Somatologie I. a II. Vyd. 2. Praha: Eurolex Bohemia, 2003. Učebnice pro SZŠ a VZŠ. ISBN 80-86432-49-1. 13. SUCHOMEL, Aleš. Somatická charakteristika dětí školního věku s rozdílnou úrovní motorické výkonnosti. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2004, 140 s. ISBN 80-708-3900-7. |
Předběžná náplň práce |
Prostudovat odbornou literaturu týkající se metodologie vědecké práce a zadaného tématu. Rešerše studií a výzkumů se stejným či podobným tématem. Formulovat problém, cíl práce a vědecké otázky. Připravit si strukturu práce. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
To study professional literature concerning the methodology of scientific work and the assigned topic. Search for studies and research with the same or similar topic. Formulate the problem, the goal of the work and scientific questions. Prepare the structure of the work. |