Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Dopad konkrétních pohybových aktivit na tělesnou zdatnost dětí měřenou pomocí UNIFITTESTU
Název práce v češtině: Dopad konkrétních pohybových aktivit na tělesnou zdatnost dětí měřenou pomocí UNIFITTESTU
Název v anglickém jazyce: The impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTEST
Klíčová slova: Tělesná zdatnost, měření, UNIFITTEST, výkonnost, pohybová aktivita, testování
Klíčová slova anglicky: Physical fitness, measurement, UNIFITTEST, performance, physical activity, testing
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Vedoucí / školitel: PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.06.2020
Datum zadání: 22.07.2020
Datum a čas obhajoby: 16.09.2020 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly
Datum odevzdání elektronické podoby:22.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2020
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucí práce.
Studium literatury.
Plán experimentu, jeho realizace a zhodnocení.
Seznam odborné literatury
1. BAUMAN, A., BULL, F., CHEY, T., CRAIG, C. L., AINSWORTH, B. E., SALLIS, J. F., BOWLE, H. R., HAGSTROMER, M., SJOSTROM, M., PRATT, M., THE IPS GROUP, The International Prevalence Study on Physical Activity [on-line]. c2009, [cit. 2009-11-21]. Dostupné z http://www.ijbnpa.org/content/6/1/21.
2. ČELIKOVSKÝ, Stanislav. Antropomotorika: pro studující tělesnou výchovu. 3. přeprac. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, 286 s. Učebnice pro vysoké školy. ISBN 80-042-3248-5.

3. HOŠKOVÁ, B.(1998). Význam kvality pohybu v tělesné výchově a sportu. In: Sborník referátů vědeckého semináře- Současné problémy tělesné výchovy a sportu. Ústí nad Labem: PF UJEP.

4. IPAQ – Oficiální stránky dotazníku [on-line]. [cit. 2010-04-10]. Dostupné z: www.ipaq.ki.se.

5. JUŘINOVÁ, Irina a František STEJSKAL. Rozvoj pohybových schopností ve školní tělesné výchově: Určeno pro posl. fak. tělesné vých. a sportu. 1. vyd. Praha: SPN, 1987, 202 s.

6. HODAŇ, B., 1997. Úvod do teorie tělesné kultury. 2. opr. vyd. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého. ISBN 80-7067-782-1.

7. HÁJEK, B., HOFBAUER, B., & PÁVKOVÁ, J. (2008). Pedagogické ovlivňování volného času: Současné trendy. Praha: Portál.

8. JANSA, Petr a Josef DOVALIL. Sportovní příprava: vybrané teoretické obory, stručné dějiny tělesné výchovy a sportu, základy pedagogiky a psychologie sportu, fyziologie sportu, sportovní trénink, sport zdravotně postižených, sport a doping, úrazy ve sportu a první pomoc, základy sportovní regenerace a rehabilitace, sportovní management. Vyd. 1. Praha: Q-art, 2007, 267 s. ISBN 978-80-903280-8-2.

9. KRAUS, J., PETRÁČKOVÁ, V. A KOL. Akamdemický slovník cizích slov. Praha: Academia Praha, 1998. 834s ISNB 80-200-0307-9.

10. MĚKOTA,K., CUBEREK, R., 2007. Pohybové dovednosti-činnosti-výkony. 1.vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN 978-80-244-1728-8

11. MĚKOTA, Karel a Petr BLAHUŠ. Motorické testy v tělesné výchově : Příručka pro posl. stud. oboru tělesná výchova a sport. 1. vyd. Praha: SPN, 1983.

12. ROKYTA, Richard, Dana MAREŠOVÁ a Zuzana TURKOVÁ. Somatologie I. a II. Vyd. 2. Praha: Eurolex Bohemia, 2003. Učebnice pro SZŠ a VZŠ. ISBN 80-86432-49-1.

13. SUCHOMEL, Aleš. Somatická charakteristika dětí školního věku s rozdílnou úrovní motorické výkonnosti. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2004, 140 s. ISBN 80-708-3900-7.


Předběžná náplň práce
Prostudovat odbornou literaturu týkající se metodologie vědecké práce a zadaného tématu. Rešerše studií a výzkumů se stejným či podobným tématem. Formulovat problém, cíl práce a vědecké otázky. Připravit si strukturu práce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
To study professional literature concerning the methodology of scientific work and the assigned topic. Search for studies and research with the same or similar topic. Formulate the problem, the goal of the work and scientific questions. Prepare the structure of the work.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK