Prozkoumejte současný stav poznání v oblasti stylizace 3D modelů založené na výtvarné předloze [1, 2]. Naimplementujte algoritmus, který umožní přenos ručně kresleného stylu z jednoho stylizovaného pohledu na vstupní 3D scénu do jiného. Rozšiřte tuto techniku tak, aby v reálném čase zvládla koherentně přecházet mezi jednotlivými stylizovanými pohledy. Uživatel bude moci volně prohlížet stylizovaný model v rámci povoleného rozsahu úhlu pohledu. Ověřte funkčnost výsledné implementace na různých architektonických modelech a porovnejte výsledky konkurenčních metod pro přenos výtvarného stylu.
Seznam odborné literatury
[1] Fišer et al.: StyLit: illumination-guided example-based stylization of 3D renderings, ACM Transactions on Graphics 35(4):92, 2016.
[2] Bénard et al.: Stylizing animation by example, ACM Transactions on Graphics 32(4):119, 2013.
Předběžná náplň práce
Jedním z populárních způsobů, jak architekti představují zákazníkům své návrhy, jsou stylizované, ručně kreslené náčrty či plně kolorované malby. Často je v takovém případě potřeba prezentovaný architektonický model vykreslit hned z několika různých pohledů, což představuje nemalé množství ruční práce a tím pádem velkou časovou náročnost. Cílem této diplomové práce je redukovat množství ruční práce spojené s přípravou stylizovaných pokladů s využitím nedávného pokroku v oblasti automatického přenosu výtvarného stylu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
One of the popular ways in which architects communicate their designs is through stylized hand-drawn depictions of their architectural models. Often it is highly beneficial to have those depictions drawn from several different viewpoints; nevertheless, this may introduce a large amount of manual work, which can be very time-consuming for an architect. The goal of this thesis is to alleviate such an additional burden by taking advantage of recent progress in automatic style transfer methods.