Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza výsledků vzdělávacích projektů zaměřených na hodnotové postoje žáků ve středních školách
Název práce v češtině: Analýza výsledků vzdělávacích projektů zaměřených na hodnotové postoje žáků ve středních školách
Název v anglickém jazyce: Analysis of the results of educational projects focused on pupils' value attitudes in high schools
Klíčová slova: management vzdělávání, vzdělávací projekty, hodnotové postoje, střední školy, občanská výchova, mediální gramotnost
Klíčová slova anglicky: education management, educational projects, value attitudes, secondary schools, civic education, media literacy
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.11.2018
Datum zadání: 20.06.2019
Datum a čas obhajoby: 11.01.2021 09:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:21.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 11.01.2021
Předmět: Obhajoba diplomové práce (management vzd.) (OSZD005MN)
Oponenti: PhDr. Roman Liška, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana „O podrobnostech pro závěrečné práce“.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce Analýza výsledků vzdělávacích projektů zaměřených na hodnotové postoje žáků ve středních školách srovnává dva konkrétní vzdělávací projekty - Jeden svět na školách organizace Člověk v tísni a Příběhy našich sousedů organizace Post Bellum. V teoretické části práce představuje východiska i zdroje občanského a mediálního vzdělávání a provázání s legislativními a strategickými dokumenty v České republice a díky Mezinárodní studii občanské výchovy (ICCS) i v mezinárodním srovnání. V praktické části se práce věnuje srovnání metodologických, pedagogických i dalších aspektů vzdělávacích projektů a řeší otázky managementu a naplňování jejich cílů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Diploma Thesis: An analysis of the results from educational projects focused on the value attitudes of secondary school pupils that compares two concrete educational projects - Jeden svět na školách by NGO People in Need and Příběhy našich sousedů Post Bellum civic society. In the theoretical part, the thesis presents sources of civic and media education and the link between legislative and strategic documents in the Czech Republic thanks to the International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) also under international comparison. In the practical part, the thesis focuses on the comparison of methodological, pedagogical, and other aspects of educational projects and solves questions regarding management and the meeting of set targets.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK