Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Hodnocení slovenských učebnic zeměpisu z hlediska přístupu k environmentální etice
Název práce v češtině:
Hodnocení slovenských učebnic zeměpisu z hlediska přístupu k environmentální etice
Název v anglickém jazyce:
Evaluation of Slovak geography textbooks in terms of approach to environmental ethics
Klíčová slova:
Ekologická etika, hodnocení učebnic, geografie, Slovensko, ochrana životního prostředí, vztah člověka a přírody
Klíčová slova anglicky:
Environmental ethics, assessment of textbooks, geography, Slovakia, environmental protection, human ecology
Akademický rok vypsání:
2019/2020
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení:
30.10.2019
Datum zadání:
16.12.2019
Datum potvrzení stud. oddělením:
01.07.2020
Datum odevzdání elektronické podoby: 09.08.2020
Datum proběhlé obhajoby:
07.09.2020
Oponenti:
Mgr. et Mgr. Jan Bartoš, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je zhodnotit slovenské učebnice zeměpisu z hlediska přístupu k environmentální etice. K hodnocení bude využita především obsahová analýza nalezených významových (sémantických) jednotek. Výsledky budou srovnány s výsledky hodnocení českých učebnic, které provedla Seidlová (2010).