Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace mediálního obrazu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava (Ji.hlava) v regionálních a celostátních médiích
Název práce v češtině: Komparace mediálního obrazu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava (Ji.hlava) v regionálních a celostátních médiích
Název v anglickém jazyce: Comparison of the media analysis of the Karlovy Vary International film Festival and the Jihlava Internationa Documentary Film Festival (Ji.hlava) in regional and nationwide media
Klíčová slova: Filmový festival, kinematografie, celostátní tisk, regionální tisk, obsahová analýza, Česká republika
Klíčová slova anglicky: Film festival, cinematography, national press, regional press, content analysis, The Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: prof. MgA. David Jan Novotný
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.07.2019
Datum zadání: 18.07.2019
Datum a čas obhajoby: 19.06.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2023
Oponenti: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Agrusa, Jerome. (2012). Lema, J., Turco, D., Agrusa, J., & Tanner, J. (2012). Recession proof? An annual participatory sport tourism event. In L. Lyck, P. Long, and A. X. Grige (Eds.), Tourism festivals and cultural events in times of crisis (pp. 37-48). Frederiksberg, Denmark: Copenhagen Business School Publications ISBN: 978- 87-92019-16-5.

Marijke de Valck, Film Festivals: From European Geopolitics to Global Cinephilia. Amsterdam: Amsterdam University Press 2007. ISBN 978-90-5356-192-8.

BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.

BISKIND, Peter. Down and Dirty Pictures: Miramax, Sundance, and the Rise of Independent Film. New York: New York : Simon & Schuster, 2004. ISBN 068486259X.

BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. Brno: Masarykova univerzita, 2006. Studium pro praxi. ISBN 80-210-4104-8.

JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. 2., přepracované vydání. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0743-6.

JOHNOVÁ, Radka a Jitka ČERNÁ. Arts marketing: marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1276-1.

KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. ISBN 9788072610105.

MCCOMBS, Maxwell E. Agenda setting: nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.

RUSS-MOHL, Stephan. Žurnalistika: komplexní průvodce praktickou žurnalistikou. Přeložil Hana BAKIČOVÁ. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0158-8.

SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vydání. V Brně: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7.

SCHULZ, Winfried a Irena REIFOVÁ. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0827-8.

SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2866-7.

TOMANDL, Jan. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3457-3.

TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-683-4.

WIMMER, Roger D. a Joseph R. DOMINICK, 2011. Mass media research. Stamford:
Cengage Learning. ISBN 9781439082744.

ZAORALOVÁ, Eva. Příběh festivalu. Praha: Film Servis Festival Karlovy Vary, 2015. ISBN 978-80-260-8052-7.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce analyzuje mediální ohlas vybraných festivalů v celostátním a regionálním tisku. Především se snaží vytvořit komplexní pohled na to, jakým způsobem média pracují s informacemi o MFF Karlovy Vary a MFDF Ji.hlava. Jaký prostor festivaly v tisku dostávají a především, jaká témata a souvislosti jsou ve spojení s festivaly zmiňovány. Práce využívá kombinace metody kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, které jsou vypracovány kódováním.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis analyzes the media coverage of selected festivals in the national and regional press. Its primary objective is to provide a comprehensive understanding of how the media handle information about the Karlovy Vary International Film Festival and the Ji.hlava International Documentary Film Festival. It examines the amount of coverage the festivals receive in the press, as well as the themes and contexts that are associated with them. The study employs a combination of quantitative and qualitative content analysis methods that are implemented through coding.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK