Analýza marketingové komunikace u psích krmiv na případové studii PURINA Pro Plan 2018/2019
Název práce v češtině: | Analýza marketingové komunikace u psích krmiv na případové studii PURINA Pro Plan 2018/2019 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of marketing communication of dog food on the PURINA Pro Plan 2018/2019 Case study |
Klíčová slova: | PURINA® PRO PLAN®, Purina PetCare, krmivo pro psy, marketingový mix, komunikační mix, spotřebitelské trendy |
Klíčová slova anglicky: | PURINA® PRO PLAN®, Purina PetCare, dog food, marketing mix, communication mix, consumer trends |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 16.07.2019 |
Datum zadání: | 16.07.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 24.06.2020 00:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H011, Hollar - místn. č. 011 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.05.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.06.2020 |
Oponenti: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
BROOK, Thomas W., 2008. Globalization Of The World Economy And Brand Protection. Corporate Council Business Journal [online] [vid. 2020-05-20]. Dostupné z: https://ccbjournal.com/articles/globalization-world-economy-and-brand-protection
BUFF, P. R., R. A. CARTER, J. E. BAUER a J. H. KERSEY, 2014. Natural pet food: A review of natural diets and their impact on canine and feline physiology. Journal of Animal Science [online]. B.m.: Oxford Academic, 92(9), 3781–3791. ISSN 0021-8812. Dostupné z: https://academic.oup.com/jas/article/92/9/3781/4702209 CASE, Linda P., Leighann DARISTOTLE, Michael G. HAYEK a Melody Foess RAASCH, 2010. Canine and Feline Nutrition – E-Book: A Resource for Companion Animal Professionals. B.m.: Elsevier Health Sciences. ISBN 978-0-323-07147-5. Dostupné z: t.ly/uqNP CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK, 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace [online]. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1769-9. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:d6d2fbf0-47c9-11e8-9a44-005056827e52?page=uuid:c45524f0-75a8-11e8-9690-005056827e51 COHEN, Katherine M. a Lucas R. DIAZ, ed., 2013. Dogs: Domestication History, Behavior and Common Health Problems. 1 edition. New York: Nova Novinka. ISBN 978-1-62808-530-3. CRAIG, C. Samuel a Susan P. DOUGLAS, 2000. Building global brands in the 21st century. Japan and the World Economy. 12(3), 273–283. Dostupné z: https://www.researchgate.net/publication/4962982_Building_global_brands_in_the_21st_century FIALA, Tomáš, 1997. Selektivní distribuční systém a soutěžní právo Evropské unie. Časopis pro právní vědu a praxi. 5(2), 246–259. ISSN 1805-2789. Dostupné z: https://journals.muni.cz/cpvp/article/view/9240/0 FONTANILLS, George A. a Tom GENTILE, 2002. The Stock Market Course. B.m.: John Wiley & Sons. ISBN 978-0-471-03670-8. Dostupné z: t.ly/WJ8x HÁLEK, VÍTĚZSLAV, 2017. Management a marketing. Hradec Králové: Vítězslav Hálek. ISBN 978-80-270-2439-1. HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KŘENKOVSKÝ, Dana ODEHNALOVÁ a Ondřej VYKYPĚL, 2009. Strategický marketing. Teorie pro praxi [online]. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-120-8. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:2a148b70-7e25-11e9-8a38-005056827e51?page=uuid:cb6c895c-f055-4ff3-910e-fd9032f3b9ca&fulltext=trh HESKOVÁ, Marie a Petr ŠTRACHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu [online]. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:244c7a20-4395-11e8-a0d9-005056827e52?page=uuid:88c0ddb0-7573-11e8-ad64-005056825209&fulltext=swot HIGHAM, William, 2009. The Next Big Thing: Spotting and Forecasting Consumer Trends for Profit [online]. B.m.: Kogan Page Publishers. ISBN 978-0-7494-5843-0. Dostupné z: t.ly/yuqu HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2008. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-178-2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2005. Strategický marketing [online]. Praha: Oeconomica. ISBN 80-245-0902-4. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:312cbe20-4521-11e3-9c86-005056827e51?page=uuid:bda0a410-525b-11e3-8c6a-005056825209 KARLÍČEK, MIROSLAV, 2018. Základy marketingu [online]. B.m.: Praha: Grada. ISBN ISBN 978-80-247-5869-5. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:96c5b040-6a8a-11e9-9d6e-005056827e51?page=uuid:536ff6c1-759c-44e1-acf9-236106fcb615&fulltext=Z%C3%A1klady%20marketingu%20ISBN%20978-80-247-5869-5 KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0513-3. KOTLER, Philip a Keller Kevin LANE, 2013. Marketing management - 14. vydání. B.m.: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-4150-5. PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. B.m.: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-0254-4. PETRTYL, Jan, 2017. Bannerová reklama: budete vidět, kde to má smysl, Marketing Mind [online]. [vid. 2020-05-21]. Dostupné z: https://www.marketingmind.cz/bannerova-reklama/ PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace [online]. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-3622-8. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:f2e1c330-8bdb-11e7-a9c3-005056827e52?page=uuid:ebb21890-97e2-11e7-a113-005056825209 PORTER, Dale H. The Thames Embankment: Environment, Technology, and Society in Victorian London. Akron, Ohio: University of Akron Press, 1998. REIFOVÁ, Irena, 2004. Slovník mediální komunikace [online]. Praha: Portál. ISBN 80-7178-926-7. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:1b55e100-ed7f-11e4-b834-005056827e51?page=uuid:69fc6c90-3b93-11e5-a7b4-001018b5eb5c SICHERER, Scott H. a Hugh A. SAMPSON, 2006. 9. Food allergy. Journal of Allergy and Clinical Immunology [online]. 117(2, Supplement 2), Mini-Primer on Allergic and Immunologic Diseases, S470–S475. ISSN 0091-6749. Dostupné z: doi:10.1016/j.jaci.2005.05.048 STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ, 2009. Strategický marketing [online]. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7083-450-4. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:db6bc6a0-c600-11e3-b110-005056827e51?page=uuid:906ad170-fb28-11e3-89c6-005056827e51 STUART, Helen, 1999. The Effect of Organizational Structure on Corporate Identity Management. Corporate Reputation Review [online]. 2(2), 151–164. ISSN 1479-1889. Dostupné z: doi:10.1057/palgrave.crr.1540075 ST. LOUIS POST-DISPACTCH, 1964. Ralston Purina evolved from a smal store. St. Louis Post-Dispatch. 305 [online] [vid. 2020-05-21]. Dostupné z: http://stltoday.newspapers.com/image/142210749/ SVOBODA, Václav, 2009. Public relations moderně a účinně [online]. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-28866-7. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:343c3bf0-f15f-11e8-bc37-005056827e51?page=uuid:1be5b940-39b3-11e9-bef9-005056827e51 ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci [online]. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0646-6. Dostupné z: https://kramerius-vs.nkp.cz/view/uuid:e3b92060-39c1-11e5-8851-005056827e51?page=uuid:abc43190-4240-11e5-8b04-5ef3fc9bb22f TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ, 2001. Výrobek a jeho úspěch na trhu. B.m.: Praha: Grada. ISBN 80-247-0053-0. VARRO, Marcus Terenitus a M. Porcius CATO, 1967. De Re Rustica [online]. Přel. William Davis Hooper A. M. LITT.D a Harrison Boyd Ash PH.D. B.m.: W. Heinemann/Harvard University Press. Dostupné z: https://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Varro/de_Re_Rustica/Introduction*.html |
Předběžná náplň práce |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trendy na trhu se psím krmivem. Nejprve jsou trendy historicky zmapovány a je popsán rozvoj daného trhu. Hlavní část práce se zabývá marketingovou komunikací značky PURINA® PRO PLAN®, která patří do portfolia značek společnosti Nestlé, divize Purina PetCare. Na závěr se v práci pokouším identifikovat, zda značka reaguje na současné trendy na trhu a pokud ano, popisuje, jakým způsobem se odrážejí v její marketingové komunikaci. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This bachelor’s thesis focuses on the trends in the dog food market. Initially, the trends are historically mapped and the development of the market is described. The core of the thesis deals with the marketing communication of the PURINA® PRO PLAN® brand, which belongs to the portfolio of Nestlé brands, Purina PetCare division. At the end of the thesis I try to identify whether the brand adapts itself in response to current market trends and if so, it describes the way they are reflected in the brand's marketing communication. |