Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix sportovního studia
Název práce v češtině: Marketingový mix sportovního studia
Název v anglickém jazyce: Marketing mix for sport studio
Klíčová slova: sportovní marketing, 7P, SWOT analýza, GoMango studio
Klíčová slova anglicky: sport marketing, 7P, SWOT analysis, GoMango studio
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 04.07.2019
Datum zadání: 04.07.2019
Datum a čas obhajoby: 21.01.2021 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:10.12.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:10.12.2020
Datum proběhlé obhajoby: 21.01.2021
Oponenti: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem je zjistit případné nedostatky marketingového mixu sportovního studia a návrh jejich odstranění.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal is to find out possible shortcomings of the sports studios marketing mix and suggestion for their elimination.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK