Možnosti řízení pohybových aktivit u dvouletých dětí
Název práce v češtině: | Možnosti řízení pohybových aktivit u dvouletých dětí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teaching methods in movement activities by twoo years old children |
Klíčová slova: | Dvouleté děti, pohybové aktivity, řízení pohybových aktivit. |
Klíčová slova anglicky: | Twoo yers old children, movement activities, teaching methods. |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 28.04.2019 |
Datum zadání: | 12.06.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 02.06.2020 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 8, Praha 1, S101, 101 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.04.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.06.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (UMŠ) (OSZD004MS) |
Oponenti: | Mgr. Lucie Kainová |
Zásady pro vypracování |
Studium literatury
Volba metod a výzkumné skupiny. Vlastní výzkumné šetření. Zpracování výsledků. Konzultace s vedoucí práce. |
Seznam odborné literatury |
ALLEN, K a Lynn R MAROTZ. Přehled vývoje dítěte: od prenatálního období do 8 let. Vyd. 3. Praha: Portál, 2008, 187 s. Rádci pro rodiče a vychovatele. ISBN 978-80-7367-421-2.
Langmaier, J., Krejčířová, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada, 2000. Dvořáková, H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál, 2002. Dvořáková, H. Sportujeme s nejmenšími. Praha: Olypmpia 2001, nebo TeMi, 2009. |
Předběžná náplň práce |
Charakteristika dvouletého dítěte - psychický, tělesný a motorický vývoj.
Sociální vývoj ve vztahu k možnostem řízení ve skupině. Formulace problému, cíl práce, otázky - předpoklady. Metody práce. Výsledky a jejich interpretace. Diskuze. Závěry. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Twoo years old child: psycho-physical-motor development.
Social development in relations to teaching methods in a group. Problem and aim of the work, qestions - hypothesis. Methods. Resultes and its interpretation. Discussion. Conclusions. |