Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hudební rozvoj dětí předškolního věku ve vzdělávacím systému Marie Montessori
Název práce v češtině: Hudební rozvoj dětí předškolního věku ve vzdělávacím systému Marie Montessori
Název v anglickém jazyce: Musical development of preschool children in the Marie Montessori educational system
Klíčová slova: hudební rozvoj, hudební materiál Montessori, hudební schopnosti, pomůcky, Marie Montessori
Klíčová slova anglicky: Musical development, Montessori musical materials, musical abilities, tools, Maria Montessori
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.02.2019
Datum zadání: 27.02.2019
Datum a čas obhajoby: 09.09.2020 00:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R128, 128, divadlo, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:23.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (UMŠ) (OSZD004MS)
Oponenti: doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Studentka pojedná o vzdělávacím systému Marie Montessori v českém vzdělávacím prostředí. Představí jeho klíčové znaky. Ty se stanou inspirací k rozvoji hudebnosti jako prostředku osobnostního rozvoje dítěte předškolního věku. V praktické části studentka uskuteční longitudinální a kvantitativní výzkum u dětí navštěvujících příslušnou mateřskou školu. Jeho cílem bude představit procesy, jak hudebně výrazové a formotvorné prostředky postupně vstupují do dětského vědomí v kontinuitě s emocionálním a estetickým rozvojem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The student aims to introduce the topic of Maria Montessori education system in the Czech educational environment. She will describe the key subjects. Those will become an inspiration to the child´s musical growth as a part of preschool child´s personal growth. She will make an longitudinal and qualitative research in the practical part with the kids who are attending the kindergarden. The purpose is to introduce a musical and form-forming instruments which are gradually entering into child´s sences in continuity with emotional and ethical growth.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK