Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vizuální komunikace českých handmade módních značek na sociálních médiích
Název práce v češtině: Vizuální komunikace českých handmade módních značek na sociálních médiích
Název v anglickém jazyce: Visual Communication of Czech Handmade Fashion Brands on Social Media
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Elektronická kultura a semiotika (24-KEKS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Řehořová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.02.2019
Datum zadání: 21.02.2019
Datum odevzdání elektronické podoby:28.06.2019
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMM16OB)
Oponenti: Mgr. Martin Švantner, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
V současné době je vizuální komunikace převládající formou komunikace u módních značek, jelikož marketing dnes vzkvétá hlavně po stránce vizuální. V mé práci se pokusím zjistit, jak dnešní handmade módní značky tvoří svou vizuální identitu na sociálních mediích, jaká je jejich vizuální prezentace na těchto sociálních mediích a jaké používají komunikační nástroje. Zaměřím se především na lokální handmade módní značky, které jsou poměrně nové na českém trhu, ale celkem zdatné ve vizuální komunikace pomocí sociálních médií.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK