Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sdílení pedagogického procesu v mateřské škole
Název práce v češtině: Sdílení pedagogického procesu v mateřské škole
Název v anglickém jazyce: Sharing of pedagogical procedure in kindergarten
Klíčová slova: pedagogický proces, hospitace, další vzdělávání pedagogů, učící se organizace
Klíčová slova anglicky: pedagogical process, class visit, further education of pedagogical workers, learner organization
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 04.09.2018
Datum zadání: 07.01.2019
Datum a čas obhajoby: 20.05.2019 10:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2019
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: prof. PaedDr. Ivan Pavlov, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude vypracována v souladu s Opatřením děkana 37/2017 O podrobnostech závěrečné práce včetně odpovídající přílohy
Seznam odborné literatury
SYSLOVÁ, Zora, 2016. Proměna mateřské školy v učící se organizaci. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-113-2.
TROJAN, Václav, 2018. Pedagogický proces a jeho řízení. Praha: Wolters Kluwer. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7478-539-9.
TROJAN, Václav, 2017. Řízení pedagogického procesu v současné škole. Praha, PedF UK. ISBN 978-80-7290-961-2
TROJANOVÁ, Irena, 2014. Vedení lidí ve školách a školských zařízeních. Praha: Wolters Kluwer. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7478-656-3.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce analyzuje sdílení pedagogického procesu v prostředí konkrétní mateřské školy – formy a průběh sdílení, aplikaci získaných informací v pedagogické praxi. Zabývá se využitím vzájemných hospitací předškolních pedagogů jako jedné možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Analyzuje přínos vzájemných hospitací pro rozvoj jednotlivých pedagogů a jejich vliv na edukační procesy v celé škole. Zkoumá problematiku sdílení pedagogického procesu z pohledu pedagoga a využití vzájemného učení se ke zvyšování kvality edukačních procesů školy a její směřování ke koncepci učící se organizace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor work analyses sharing of pedgogical procedure in setting of concrete kindergarten. It is engaged in usage of mutual class visits of pre-school educationalists as the only possibility of further eduvation of pedagogical workers. It analyses the contribution of mutual attendances class vistits of individual educationalists and their influence on educational procedures in whole school. It investigates matters of sharing of pedagogical procedure from the educationalist’s view and usage of mutual learning to increase quality of educational procedures of school and its pointing to conception learner organization.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK