Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Název práce v češtině: Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Název v anglickém jazyce: Communication Strategy of Reebok from 2016 to Present
Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, Reebok, sportovní značka, Česká republika, CrossFit
Klíčová slova anglicky: Marketing, marketing communications, Reebok, sport brand, Czech Republic, CrossFit
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.08.2018
Datum zadání: 13.08.2018
Datum a čas obhajoby: 12.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2019
Oponenti: Ing. Ladislav Báča
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky. 1. vydání. Brno: Computer Press,
a. s., 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
IRWIN, Richard L, William A SUTTON, Larry MCCARTHY a Stedman GRAHAM. Sport Promotion and Sales Management. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics, c2002, xiii, 457 s. ISBN 07-360-0320-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1.vyd. Praha: Grada, 2007, 778 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations – výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2015. 118 s. ISBN 987-80-246-3075-5.
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016–2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části se krátce věnuji historii a vývoji značky Reebok a jejímu postavení na českém trhu. Také představím některá sportovní odvětví, na které se značka zaměřuje. Poté popisuji základy globální komunikační strategii Reeboku a následně analyzuji konkrétní části komunikačního mixu v ČR pomocí deskriptivní metody, kterou kombinuji s poznatky získanými z rozhovorů. V závěru zhodnotím dosavadní komunikaci značky Reebok na českém trhu a navrhnu kroky, které by mohly v budoucnu vést efektivnější komunikaci značky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication mix. In the practical part, I briefly focus on the history and development of Reebok brand and its position in the Czech market. I introduce some sports that Reebok brand focuses on. Then, I describe the grassroots of the Reebok global communication strategy and subsequently I analyse the concrete parts of the communication mix in the Czech Republic via descriptive method combined with information obtained from the interviews. Finally, I evaluate the present communication strategy of Reebok brand on the Czech market and propose some steps that could possibly lead to more effective communication of the brand.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK