Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna
Název práce v češtině: | Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evaluation of communication strategy of Kuchyň restaurant during the opening and the tone of communication for the future |
Klíčová slova: | Ambiente, content marketing, direct marketing, komunikační strategie, marketingová komunikace, public relations, SWOT. |
Klíčová slova anglicky: | Ambiente, communication strategy, content marketing, direct marketing, marketing communication, public relations, SWOT. |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 13.08.2018 |
Datum zadání: | 13.08.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 13.06.2019 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.05.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.06.2019 |
Oponenti: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978- 80-246-3075-5 HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2018. Manažer. ISBN 978-80-271-0252-5. KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 2011. 211 s. ISBN 978-80-247- 3541-2 KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247- 4150-5 KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: ARTERIT, c2000. Audio digest management PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8 PULIZZI, Joe a Newt BARRETT. Epic content marketing: how to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less. New York: McGraw-Hill Education, [2014]. ISBN 00-718-1989-4 |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce se zaměřuje na popis a analýzu komunikační strategie
restaurace Kuchyň v době uvedení na trh prováděné marketingovým oddělením Ambiente. Téma práce jsem si zvolil v době, kdy komunikační strategie právě probíhala, proto jsem kontaktoval PR manažerku společnosti Ambiente, která mi poskytla veškeré existující materiály. Dalším důvodem byl fakt, že společnost Ambiente považuji za přední postavu české gastronomie a marketingové komunikace v oblasti gastronomických podniků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji popisu marketingových pojmů, které jsou s komunikační strategií spojeny a které Ambiente současně používá. Praktická část nejdříve popisuje vznik značky Ambiente a jednotlivých podniků a poté se pozornost přesouvá k samotné restauraci Kuchyň. Podstatná část je věnována brand strategii restaurace, která pomáhá lépe pochopit celý koncept. Práce například popisuje vize, mise a hodnoty značky nebo značku jako osobu. V bakalářské práci rozpracovávám komunikační strategii z pohledu SWOT analýzy, která poukazuje na silné a slabé stránky komunikace, na využitelné příležitosti i na hrozby, které by mohly komunikaci poškodit. Dále práce nahlíží na restauraci z pohledu marketingového a komunikačnímu mixu, který navíc popisuje průběh celé strategie, a na řešení vzniklých problémů. V samotném závěru rozpracovávám několik návrhů na možná zlepšení, které vychází ze současné situace a pracují pouze s dostupnými prostředky interního marketingového týmu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor thesis focuses on the description and analysis of communication
strategy of the restaurant Kuchyň at the time of entering the market made by the marketing department of Ambiente. I chose the topic of the thesis when the communication strategy was taking place, so I contacted the PR manager of Ambiente who provided me with all the existing materials. Another reason was the fact that I consider Ambiente as a leading figure in Czech gastronomy and their marketing communication in the area of gastronomic businesses. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the description of marketing terms that are associated with the communication strategy and which Ambiente uses at the same time. The practical part first describes the creation of the brand Ambiente and individual companies, and then the attention moves to the Kuchyň itself. A substantial part is devoted to the brand strategy of the restaurant, which helps to better understand the whole concept. Work provides visions, missions, and brand values of Kuchyň as a person. In the bachelor thesis I elaborate a communication strategy by the SWOT analysis point of view, which points out the strengths and weaknesses of communication and usable opportunities as well as on threats that could damage the communication. Furthermore, the thesis looks at the restaurant from the point of view of marketing and communication mix, which also describes the course of the whole strategy and the solution of the problems. At the very end, I am developing a few suggestions for possible improvements that are based on the current situation and work only with the available resources of the internal marketing team. |