Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postoj českých internetových influencerů k fast fashion
Název práce v češtině: Postoj českých internetových influencerů k fast fashion
Název v anglickém jazyce: Czech internet influencers´opinion on fast fashion
Klíčová slova: Rychlá móda, influencer marketing, sociální sítě, Instagram, Youtube, vliv
Klíčová slova anglicky: Fast fashion, influencer marketing, social media, Instagram, Youtube, influence
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2018
Datum zadání: 10.08.2018
Datum a čas obhajoby: 13.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2019
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BARNES, Liz a Gaynor LEA‐GREENWOOD. Fast fashioning the supply chain: shaping the research agenda. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal[online]. 2006, 10(3), 259-271 [cit. 2017-12-06]. DOI: 10.1108/13612020610679259. ISSN 1361-2026.
SHERIDAN, Mendy. Manchester Metropolitan University; Christopher MOORE, Manchester Metropolitan University; Karinna NOOBS, Manchester Metropolitan University. Journal of Fashion Marketing and Management, dod. Fast fashion; Bradford Sv. 10, Čís. 3, (2006): 301-315.
ABIDIN C. Visibility labour: Engaging with Influencers’fashion brands and #OOTD advertorial campaigns on Instagram. Media International Australia, vol 161, 2016.
BHARDWAJ V., FAIRHURST A. Fast fashion: response to changes in the fashion industry. The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research Vol. 20, No. 1, February 2010, 165–173
SADABA T., SANMIGUEL P., Fashion Blog’s Engagement in the Customer Decision Making Process, Handbook of Research on Global Fashion Management and Merchendising, 2016

Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se věnuje vztahu českých internetových influencerů ke konceptu fast fashion, kontroverzní obchodní strategii módního průmyslu využívané velkým množstvím značek. Cílem práce je popsat souvislosti tohoto vztahu a pochopit pohled influencerů na problematiku, respektive přiblížit jejich názory a vnímání tohoto konceptu ve své tvorbě i v životě. Pro výzkum byla zvolena metoda polostrukturovaných hloubkových rozhovorů a jejich následná analýza. Hlavní zjištění práce se věnují influencerově znalosti konceptu fast fashion, jeho etického vnímání a v také role jeho vlivu na sociálních sítích a vztahu ke svému publiku. Práce se věnuje etickým hranicím a vnitřním pravidlům influencerů při veřejném vystupování na sociálních sítích a přijímání spoluprací s komerčními i nekomerčními organizacemi, zejména v oblasti módy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis focuses on the relationship between Czech social media influencers and fast fashion (a controversial business strategy used by many fashion industry brands). The aim of the thesis is to describe this relationship and set out the opinions and perceptions of influencers with respect to fast fashion in the context of their social media content and their lives. In-depth interviews and their subsequent analysis were used as the research method in this thesis. The main focus of this thesis is on influencer’s knowledge of fast fashion, his ethical perception and his overall social media influence and relationship with his subscribers/followers. The thesis describes influencers’ ethical boundaries and internal rules about their social media activity and collaborations with either commercial or non- commercial organizations, especially fashion companies.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK