Adaptace autistického dítěte do školní družiny, začlenění do sociálních skupin
Název práce v češtině: | Adaptace autistického dítěte do školní družiny, začlenění do sociálních skupin |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Adaptation of an autistic child in the school club, the inclusion into social groups |
Klíčová slova: | Autismus, mimoškolní činnost, školní věk, charakteristika školní družiny, pozorování autistického dítěte a zařazení do sociálních skupin |
Klíčová slova anglicky: | Autism, extracurricular activities, school age, characteristich of the school club, observation an autitic child and its inclusion into social groups |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 14.06.2018 |
Datum zadání: | 14.06.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 20.05.2019 16:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Radka High, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce se zabývá adaptací autistického dítěte do školní družiny a začlenění do sociálních skupin.
Cílem je zjistit, jak se toto dítě zařadí do skupiny dětí a jaký vliv má toto dítě na ostatní děti. Teoretická část se zaměřuje na vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra, na autismus, na sociální skupiny. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku školní družiny, autistické dítě zařazené do školní družiny, pozorování dítěte ve školní družině, práce ve školní družině (rozvoj poznávání, pracovní činnosti), současný stav . Průzkum je prováděn formou pozorování. |
Seznam odborné literatury |
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole – M. Vosmik, L. Bělohlávková – 2010 – Portál
Autismus ve školní praxi- E. Sroková, P. Olšáková – 2004 – Montanex Příběhy dětí s autismem a příbuznými poruchami vývoje – E. Schopler – 1999 - Portál |