Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Korekční procesy u strukturovaných celků
Název práce v češtině: Korekční procesy u strukturovaných celků
Název v anglickém jazyce: Correctif processies of structured wholes
Klíčová slova: strukturovaný celek; druhy korekcí; metody řešení; předmatematická gramotnost
Klíčová slova anglicky: structured whole; types of corection; methodes of solution; pre-mathematic literacy
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM)
Vedoucí / školitel: PhDr. Michaela Kaslová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.04.2018
Datum zadání: 06.04.2018
Datum a čas obhajoby: 28.05.2019 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R128, 128, divadlo, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 28.05.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (předšk. ped.) (OSZD005PP)
Oponenti: Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
prostudování odborné literatury
příprava aktivit
pilotáž vybraných aktivit
zadání aktivit, pozorování a evdence vybraných jevů
analýza dat
diskuse, závěry, doporučení
Seznam odborné literatury
Vágnerová, M. Vývojová a kognitivní psychologie.
Sedláková,E. Kognitivní psychologie
Woolfson, R. Bystré dítě předškolák
Horáková, V. Práce se strukturou v mateřské škole (Diplomová práce ve fázi dokončení)
Kaslová, M. Pojem celek v mateřské škole (Predškolská výchova č.4 2017/2018)
Kaslová, M. Celek a jeho části (texty ESF 2015)
Kaslová, M. Transformace (Rozvíjení předmatematické gramonsti u předškolních dětí - texty ESF 2015)
Kaslová, M. rytmizace, pravidelnosti, závislosti. RAABE: Praha, 2003.


dále zahraniční zdroje (např. Vighi, Roszek) dle iniciativy autorky
Předběžná náplň práce
úvod
teoretická část (předškolní dítě, pojmy struktura, celek, část)
praktická část (včetně vymezení cílů, metod práce, podmínek šetření; scénáře; aktivity v mateřské škole, pozorování, evidence jevů, analýza, diskuse)
závěr
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
introduction
theoretical part (pre-school child - characteristics; notions: structure, whole, part)
practical part (aims; methodes;conditions for disquisition; scenario; activities at kindergarten; observation; evidence of choosen phenomenon; data analysis; dicussion)
conclusion
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK