Korekční procesy u strukturovaných celků
Název práce v češtině: | Korekční procesy u strukturovaných celků |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Correctif processies of structured wholes |
Klíčová slova: | strukturovaný celek; druhy korekcí; metody řešení; předmatematická gramotnost |
Klíčová slova anglicky: | structured whole; types of corection; methodes of solution; pre-mathematic literacy |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Kaslová |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 06.04.2018 |
Datum zadání: | 06.04.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 28.05.2019 08:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R128, 128, divadlo, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.05.2019 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (předšk. ped.) (OSZD005PP) |
Oponenti: | Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
prostudování odborné literatury
příprava aktivit pilotáž vybraných aktivit zadání aktivit, pozorování a evdence vybraných jevů analýza dat diskuse, závěry, doporučení |
Seznam odborné literatury |
Vágnerová, M. Vývojová a kognitivní psychologie.
Sedláková,E. Kognitivní psychologie Woolfson, R. Bystré dítě předškolák Horáková, V. Práce se strukturou v mateřské škole (Diplomová práce ve fázi dokončení) Kaslová, M. Pojem celek v mateřské škole (Predškolská výchova č.4 2017/2018) Kaslová, M. Celek a jeho části (texty ESF 2015) Kaslová, M. Transformace (Rozvíjení předmatematické gramonsti u předškolních dětí - texty ESF 2015) Kaslová, M. rytmizace, pravidelnosti, závislosti. RAABE: Praha, 2003. dále zahraniční zdroje (např. Vighi, Roszek) dle iniciativy autorky |
Předběžná náplň práce |
úvod
teoretická část (předškolní dítě, pojmy struktura, celek, část) praktická část (včetně vymezení cílů, metod práce, podmínek šetření; scénáře; aktivity v mateřské škole, pozorování, evidence jevů, analýza, diskuse) závěr |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
introduction
theoretical part (pre-school child - characteristics; notions: structure, whole, part) practical part (aims; methodes;conditions for disquisition; scenario; activities at kindergarten; observation; evidence of choosen phenomenon; data analysis; dicussion) conclusion |