Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Pohybová aktivita a její kvalita u dětí s ADHD
Název práce v češtině: Pohybová aktivita a její kvalita u dětí s ADHD
Název v anglickém jazyce: Physical activity and its quality in children with ADHD
Klíčová slova: ADHD, kvalita pohybu, DCDQ, Ladder agility test, one leg stance
Klíčová slova anglicky: ADHD, quality of movement, DCDQ, Ladder agility test, one leg stance
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Fyzioterapie (51-500400)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Nováková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.01.2018
Datum zadání: 16.01.2018
Datum a čas obhajoby: 20.01.2021 08:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, UC1-1, C102, Seminární místnost katedry fyzioterapie
Datum odevzdání elektronické podoby:09.12.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:09.12.2020
Datum proběhlé obhajoby: 20.01.2021
Oponenti: Mgr. Michaela Stupková
 
 
 
Konzultanti: Mgr. Hana Fechtnerová
RNDr. Jan Vávra, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem teoretické části práce bylo zpracování problematiky ADHD zejména u dětí mladšího školního věku. Práce měla také za úkol představit možnosti testování a terapie ve fyzioterapeutické praxi.
Cílem praktické části bylo získat informace o subjektivním hodnocení motoriky dětí dotazníkem DCDQ z pohledu jejich rodičů, získat představu o sportovním vyžití ve volném čase a o fyzioterapeutické péči a porovnat výsledky testů (One Leg Stance Test a The Ladder Agility Test) experimentální skupiny se skupinou kontrolní.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the theoretical part of the work was to process the issue of ADHD, especially in children of younger school age. The work also aimed to present the possibilities of testing and therapy in physiotherapeutic practice.
The aim of the practical part was to obtain information about the subjective evaluation of children's motor skills by the DCDQ questionnaire from the point of view of their parents, to get an idea of leisure activities and physiotherapy care and to compare test results (One Leg Stance Test and The Ladder Agility Test) of experimental group with control group.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK