Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělý hráč pro Dotu 2
Název práce v češtině: Umělý hráč pro Dotu 2
Název v anglickém jazyce: Artificial player for Dota 2
Klíčová slova: umělá inteligence, MOBA, Dota 2, mapy vlivu, teorie užitku
Klíčová slova anglicky: artificial intelligence, MOBA, Dota 2, influence maps, utility theory
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 07.11.2017
Datum zadání: 07.11.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2017
Datum a čas obhajoby: 06.09.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:20.07.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:20.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2018
Oponenti: doc. RNDr. Pavel Parízek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Hlavní cíl práce je design a implementace umělého hráče pro počítačovou hru Dota 2.
Prvním krokem práce je implementace frameworku, který usnadní vývoj umělých hráčů pro zmíněnou hru; tento framework bude založen na existujícím dota2ai add-onu.
Druhým krokem práce je pak implementace chování alespoň pro dva různé hrdiny zmíněné hry, kteří budou schopni spolupráce. Součástí tohoto kroku je také ukázat obecnost navrženého frameworku, jeho silné stránky, a případně také zdokumentovat slabiny existujícího dota2ai add-onu.
Seznam odborné literatury
Millington, I., & Funge, J. (2016). Artificial intelligence for games. CRC Press.
Champandard, A. J. (2003). AI game development: Synthetic creatures with learning and reactive behaviors. New Riders.
Ahlquist, J. B., & Novak, J. (2008). Game development essentials: Game artificial intelligence. Delmar Pub.
Buckland, M. (2005). Programming game AI by example. Jones & Bartlett Learning.
Russell, S., Norvig, P., & Intelligence, A. (1995). A modern approach. Artificial Intelligence. Prentice-Hall, Egnlewood Cliffs, 25, 27.
Mahlmann, T. (2017, April 22). Lightbringer/dota2ai. Retrieved November 05, 2017, from https://github.com/lightbringer/dota2ai
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK