Umělý hráč pro Dotu 2
Název práce v češtině: | Umělý hráč pro Dotu 2 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial player for Dota 2 |
Klíčová slova: | umělá inteligence, MOBA, Dota 2, mapy vlivu, teorie užitku |
Klíčová slova anglicky: | artificial intelligence, MOBA, Dota 2, influence maps, utility theory |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 07.11.2017 |
Datum zadání: | 07.11.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2018 |
Oponenti: | doc. RNDr. Pavel Parízek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Hlavní cíl práce je design a implementace umělého hráče pro počítačovou hru Dota 2.
Prvním krokem práce je implementace frameworku, který usnadní vývoj umělých hráčů pro zmíněnou hru; tento framework bude založen na existujícím dota2ai add-onu. Druhým krokem práce je pak implementace chování alespoň pro dva různé hrdiny zmíněné hry, kteří budou schopni spolupráce. Součástí tohoto kroku je také ukázat obecnost navrženého frameworku, jeho silné stránky, a případně také zdokumentovat slabiny existujícího dota2ai add-onu. |
Seznam odborné literatury |
Millington, I., & Funge, J. (2016). Artificial intelligence for games. CRC Press.
Champandard, A. J. (2003). AI game development: Synthetic creatures with learning and reactive behaviors. New Riders. Ahlquist, J. B., & Novak, J. (2008). Game development essentials: Game artificial intelligence. Delmar Pub. Buckland, M. (2005). Programming game AI by example. Jones & Bartlett Learning. Russell, S., Norvig, P., & Intelligence, A. (1995). A modern approach. Artificial Intelligence. Prentice-Hall, Egnlewood Cliffs, 25, 27. Mahlmann, T. (2017, April 22). Lightbringer/dota2ai. Retrieved November 05, 2017, from https://github.com/lightbringer/dota2ai |