Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia |
Klíčová slova: | PlayStation, videoherní konzole, videoherní průmysl, videohry, komunikace, marketing, PR |
Klíčová slova anglicky: | PlayStation, videogaming consoles, videogaming industry, videogames, communication, marketing, PR |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Přemysl Průša |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 14.07.2017 |
Datum zadání: | 14.07.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 14.06.2019 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.05.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.06.2019 |
Oponenti: | PhDr. Kamil Švec, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a Public relations: Výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5. Kolektiv autorů. Online marketing. Praha: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER, John SAUNDERS a Veronica WONG. Moderní marketing. Čtvrté vydání. Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. AAKER, David. Aaker on Branding: 20 Principles That Drive Success. Morgan James Publishing, 2014. ISBN-10 1614488320. PlayStation. Tiskové zprávy. |
Předběžná náplň práce |
PlayStation je jednou z největších světových společností zabývající se výrobou videoherních konzolí. Tato rychle rostoucí oblast již dávno není pouze zálibou pro děti, ale stal se z ní seriózní business, v němž se točí velké množství peněz. V této práci se budu zabývat analýzou jednotlivých marketingových akcí, které PlayStation uskutečnil v letech 2014 - 2017 na území České republiky a Slovenska, k čemuž bych rád využil i blízkou spolupráci se samotným PlayStationem nebo jejich partnery. Cílem práce je komplexně rozebrat vybrané prvky komunikace a zařadit je do širšího kontextu. Výsledkem by měl být oficiální dokument, jenž kriticky zhodnocuje marketingové aktivity společnosti PlayStation. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
PlayStation is one of the biggest companies making videogame consoles. This quickly developing area is not only a hobby for children anymore, because it has become a serious business, that generates significant amount of money. In this bachelor thesis, I would like to analyse multiple CZ/SK PlayStation marketing activities from year 2014 to 2017. I am also going to invite PlayStation and its partners to participate closely on this bachelor thesis. The main task of this document is a complex analysis of chosen communication components and their placement to a broader context. The result then is an official document, that critically evaluates marketing activities of PlayStation. |