Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Název práce v češtině: Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Název v anglickém jazyce: Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia
Klíčová slova: PlayStation, videoherní konzole, videoherní průmysl, videohry, komunikace, marketing, PR
Klíčová slova anglicky: PlayStation, videogaming consoles, videogaming industry, videogames, communication, marketing, PR
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Přemysl Průša
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.07.2017
Datum zadání: 14.07.2017
Datum a čas obhajoby: 14.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:09.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2019
Oponenti: PhDr. Kamil Švec, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.

HALADA, Jan. Marketingová komunikace a Public relations: Výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.

Kolektiv autorů. Online marketing. Praha: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.

ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER, John SAUNDERS a Veronica WONG. Moderní marketing. Čtvrté vydání. Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.

AAKER, David. Aaker on Branding: 20 Principles That Drive Success. Morgan James Publishing, 2014. ISBN-10 1614488320.

PlayStation. Tiskové zprávy.
Předběžná náplň práce
PlayStation je jednou z největších světových společností zabývající se výrobou videoherních konzolí. Tato rychle rostoucí oblast již dávno není pouze zálibou pro děti, ale stal se z ní seriózní business, v němž se točí velké množství peněz. V této práci se budu zabývat analýzou jednotlivých marketingových akcí, které PlayStation uskutečnil v letech 2014 - 2017 na území České republiky a Slovenska, k čemuž bych rád využil i blízkou spolupráci se samotným PlayStationem nebo jejich partnery. Cílem práce je komplexně rozebrat vybrané prvky komunikace a zařadit je do širšího kontextu. Výsledkem by měl být oficiální dokument, jenž kriticky zhodnocuje marketingové aktivity společnosti PlayStation.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
PlayStation is one of the biggest companies making videogame consoles. This quickly developing area is not only a hobby for children anymore, because it has become a serious business, that generates significant amount of money. In this bachelor thesis, I would like to analyse multiple CZ/SK PlayStation marketing activities from year 2014 to 2017. I am also going to invite PlayStation and its partners to participate closely on this bachelor thesis. The main task of this document is a complex analysis of chosen communication components and their placement to a broader context. The result then is an official document, that critically evaluates marketing activities of PlayStation.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK