Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Název práce v češtině: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Název v anglickém jazyce: Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event
Klíčová slova: Gigathlon Czech, marketingová komunikace, cenová strategie, extrémní závody
Klíčová slova anglicky: Gigathlon Czech, marketing communication, pricing strategy, extreme races
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.04.2017
Datum zadání: 25.04.2017
Datum a čas obhajoby: 15.01.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:13.12.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:13.12.2018
Datum proběhlé obhajoby: 15.01.2019
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK