Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Název práce v češtině: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Název v anglickém jazyce: Concept of marketing communication of the Czech Handball Association
Klíčová slova: házená, Český svaz házené, marketingová komunikace, polostrukturované interview, rozhovory pomocí návodu
Klíčová slova anglicky: handball, Czech handball federation, marketing communication, semi-structured interview, interview using the instruction
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.04.2017
Datum zadání: 25.04.2017
Datum a čas obhajoby: 13.09.2018 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:22.08.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:20.08.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2018
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK