Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix sportovního studia JoyFit
Název práce v češtině: Marketingový mix sportovního studia JoyFit
Název v anglickém jazyce: Marketing mix of the JoyFit studio
Klíčová slova: marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studio
Klíčová slova anglicky: marketing mix, 7P, SWOT analysis, JOYfit studio
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.03.2017
Datum zadání: 14.03.2017
Datum a čas obhajoby: 10.09.2018 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:23.08.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:23.08.2018
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2018
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit a sestavení SWOT analýzy a na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective of this thesis is to analyze the current marketing mix of the JOYfit sports studio and the compilation of a SWOT analysis and on the basis of the gathered information suggest eventual adjustments of the current marketing mix, which should help the company to get a higher number of customers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK